ÚJRA ITT

Annyira eltűntem mostanában, hogy fölösleges is magyarázni, szóval inkább hoztam néhány képet ami “mesél” helyettem. (Egyébként aki instagramon követ, láthatta az életjeleimet, tehát nem szívódtam fel teljesen. :DDD)

Májusban igazából a szokásos időbeosztás szerint járkáltunk órákra (nagyduzzogva 😁 katalógus 🖤🙄), kiültünk spontán iszogatni és ahogy közeledett a jó idő, már naaaagyon  éreztük a második félév végét, alig vártuk hogy túl legyünk az utolsó órán. 😅 És végre elvitték egy kicsit a darut az útból, és lefotózhattam ezt a szép épületet a úton Sophianumba. 😍

IMG_6641

Utána volt egy ismét zseniális Bohemian Betyars koncert a Belfeszten, ami minden értelemben nagyon jól sikerült 😍, illetve a hajamból is sikerült egy elég nagy tincset kitépnie a napszemüvegemnek, miután végigugráltam benne a koncertet.. 😅 Azóta voltunk még egy koncerten az Óbudai Kézműves Sörök fesztiválján, ott pedig a borba törtem bele a bontót, nem tudom mi van velem mostanában.. 😅

IMG_6919

Az utolsó vizsga előtt pedig úgy voltam vele, hogy a csúszdázástól majd biztos jobban megy a Bibliaismeret, ezért elmentünk az Aquaworldbe felkészülni (lelkileg). 🌊

IMG_7425

Június elején már túl is voltam a vizsgáimon szerencsére, hazajöttem, aztán visszamentem koncertre, aztán megint hazajöttem, és megint visszamentem bulizni. Jó ez az ingázás.. kár, hogy nem közelebb lakunk. 😄

IMG_7455

Igazából mióta itthon vagyok többnyire aludtam, ettem, volt hogy sikerült korán kelni, és edzettem is 😄 Még a konyhába is beszabadultam sütit sütni, készült is egy ribizlis-epres-málnás-barackos túrós süti és egy brownie, amiből kb. megettem egyedül az egészet 😍

FullSizeRender_1IMG_7764

Ez a kép pedig tegnap készült, miközben azon gondolkoztam, hogy most már írni kellene ide valamit, mert minél tovább húzom, annál több mindent kell majd bepótolni. És olyan jó, hogy picit barnának tűnik rajta a lábam, de ez csak a fények miatt van, valószínűleg olyan fehér vagyok mint a falam, és az utóbbi pár napokban a vihar és a hűvös idő nem igazán segített rá, hogy legyen bármi esélyem barnulni. 🙄

IMG_7848

Egyébként csomó minden történt még velem május óta, de nem akarok mindent belesűríteni ebbe a bejegyzésbe, szóval biztos lesz külön bejegyzés 1-2 dologról. Majd még igyekszem jelentkezni, de most tényleg. 😁 Legyen szép hétvégétek,
-A.


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

