NINCS TÖBB CHEAT DAY

Ha már a mozgásról szó esett mostanában, jöjjön pár gondolat az étkezésről is, aminek ami nagyon fontos az edzés mellett, bármi is legyen a cél (formásodni, fogyni, stb.). Többször újrakezdtem már az edzést, és minden alkalommal elhatároztam, hogy “na mostantól csak egészségesen étkezem, csak “edzés-kompatibilis” kajákat eszek, és soha többet nem eszem semmi ártalmas édességet, nasit, illetve üdítőket sem iszom.”

Apa azóta is ezekkel cinkel, hogy milyen “sokáig” tartottak a próbálkozásaim. 😂 Sose számolgattam kalóriákat vagy ilyesmi, viszont sokáig úgy gondolkoztam, hogy csak akkor fog működni ez az étkezés dolog (edzés mellett, vagy edzéstől függetlenül), ha maximálisan ragaszkodok egy étrendhez, ha minden egészségtelennek vélt dolgot elhagyok, és “csak ezt, meg csak azt eszek”. Azóta rájöttem, elég, ha arra figyelek, hogy meg legyen az egyensúly. 💪

DSC_0541 (2)

Nem akarok sem fogyni, sem hízni, nem leszek versenyző, sem fitness modell, tehát nem fogok semmiféle diétához kötődni, és nem kell megvonnom magamtól a finomságokat sem. 😋 Egyébként édességek és üdítők nélkül tökéletesen megvagyok, viszont imádok enni, nasizni, és ahhoz vagyok szokva, hogy sokszor eszek keveset egy nap.

Az a tervem, hogy úgy egyek, hogy elég energiám legyen mozogni, tanulni, tenni-venni. Igyekszem, hogy ezek az ételek főként olyan dolgokból álljanak, amik jó hatással vannak a szervezetemre. Azt is fontosnak tartom, hogy nyugodt szívvel rendeljek bármit egy étteremben, mert hogyha nem viszi túlzásba a dolgokat az ember, és nem napi szinten eszik pizzát hamburgerrel és sült krumplival, szerintem egyáltalán nem gáz, ha olykor megengedjük magunknak ezeket az apróságokat. 😌

DSC_0522

Egyébként a képen egy “itáliai vékony tésztás” pomodoro pizza van mozzarellával, paradicsomkarikákkal, viszont eredetileg sonka és lilahagyma lenne még rajta, amit én szalámira és brokkolira cseréltem. Zseniális, imádom. 😍🍕

DSC_0530

Az egészséges életmódra visszatérve egy gondolat erejéig; az én sikertelen (vagy inkább nem túl kitartó) próbálkozásaim ellenére nem gondolom azt, hogy lehetetlen felhagyni azoknak a dolgoknak a fogyasztásával, amire nincs szüksége a szervezetünknek, csomó olyan embert követek is, aki így tett, és nagyon csodálom őket. 👍 Lehet, hogy majd én magam is változtatok a szokásaimon, és sikerül elhagynom tényleg minden fölösleges dolgot, de most egyelőre úgy gondolom, hogy jó lesz nekem úgy, ahogy a fentiekben leírtam. Meg amúgy nagyon sokszor eszembe jut, hogy egészséges életmód ide vagy oda, annyi ember éhezik, nekem pedig lehetőségem van annyi mindent enni, és még ezek után válogassak?

DSC_0524DSC_0529 (2)DSC_0523DSC_0546

Szóval, bár még azóta sem lettem (és nem is leszek) táplálkozási tanácsadó 😅, az a tippem nektek, hogy próbáljátok ti is megtalálni az egyensúlyt, bármi is a célotok. Illetve ha nem vagytok biztosak abban, hogy mit és hogyan kellene csinálni, szerintem érdemes megkeresni egy szakembert, vagy legalább egy hozzáértőt, az egészségünk érdekében. 😁


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

