CSAVARGÓ

Olyan gyorsan telik az idő, csak most döbbentem rá, hogy már majdnem egy hónapja nem jelentkeztem. 😅 A legutóbbi bejegyzés óta visszatért minden a rendes “szorgalmi időszakos” kerékvágásba: van egy rakat házim, későn fekszem le – keddenként a 8.30-as órámon konkrétan egyedül az tart ébren, hogy az óra első felében egy szomszédos teremben dobolnak, a második felénél pedig elkezdenek trombitálni (?), vagy legalábbis valami hasonlóval próbálkoznak. 😂

Múlthéten olyan szép idő volt, hogy az egyik ráérősebb napomon körülbelül két órán keresztül sétálgattam céltalanul, zenehallgatás közben. Egyébként nem tudom, mi lenne velem zene nélkül, nagyon ritka, hogy bárhova is elinduljak füles nélkül, most pedig végre volt egy kis háttérzene a valósághoz. 😏 A kiválasztott számok és a gyönyörű régi épületek, utcák tökéletesen passzoltak a hangulatomhoz, egyedül a feltámadó szél rondított bele a sétámba. 😪

Jó néha ilyen városnéző üzemmódba váltani, mondjuk a Bazilikánál annyiszor voltam, hogy sok újdonságot már nem látok, de még mindig gyönyörűnek találom. 😏 Az most pont véletlen, hogy az outfit képek ott készültek, egyébként én teljesen más útvonalon kóboroltam. (És meglepő módon nem tévedtem el… még) 😄

A címet egyébként ez az album ihlette, egyrészt mert a Csavargó az egyik kedvenc számom róla, másrészt pedig mert nem jutott eszembe más cím ami ennél jobban illett volna ide. Hamarosan jövök egy új edzéssel kapcsolatos bejegyzéssel, addig is további szép hetet nektek,
-A.

IMG_5145IMG_5167IMG_5207IMG_5212IMG_5211IMG_5208IMG_5221IMG_5168


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

