MÍG ELFELEJTED

Ha egy dalszöveggel akarnám jellemezni ezt a vizsgaidőszakot:

“Van, hogy néha tudom, úgy érzed, abbahagynád már ezt az egészet,
hisz a bánat, csak az ami állandó, de míg elfelejted addig legalább jó.”
  Bohemian Betyars

Bár ez így elsőre nem volt olyan vészes, mint vártam, azért jó végre túl lenni rajta. 😪 Sikeresen meg lett minden, gyönyörűen sorakoznak a zöld pipák a Neptunban, én pedig igyekszem elfelejteni és kipihenni a tanulást. 😇

Van egy kis időm a következő félév kezdetéig, próbálom most pótolni majd a bejegyzéseket és sokféle dologgal foglalkozni, amire tanulás címszó alatt nem volt időm. 🤗 Úgy éreztem, végre megérdemlünk egy kirándulást, így meglátogattuk a Halászbástyát, viszont szerintem azt nem érdemeltem meg, hogy -12 fokban megfagyjak, na mindegy. 😅

A hidegtől eltekintve gyönyörű volt minden, úgy érzem sokat fogok még erre járni. 😍 Majd még jelentkezek, szép hétvégét nektek,
-A.

dsc_0572dsc_0575dsc_0564dsc_0601dsc_0616dsc_0578dsc_0620


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

