FREE TIME INSPIRATION

Köztudottan a vizsgaidőszak kellős közepénél járunk, illetve ha nem is köztudott, én tuti leírtam már százszor. A mai is egy inspirációs bejegyzés, most a képek a szabadidővel kapcsolatosak, de ne szaladjunk ennyire előre.

MIT CSINÁLOK MOST?

Ezt a bejegyzést előre megírtam, szóval az a válasz nem ér, hogy bejegyzést írok. Lássuk, mi mást csinálhatok:
♡ 75 % – tanulok
♡ 10 % – fetrengek és szenvedek, hogy tanulni kéne
♡ 10 % – írogatok mindenkinek, hogy nekem épp tanulni kéne
♡ 5 % – szeretnék egy kiskutyát

Mikor tavaly év végén elkezdtem a gyakornokságot az egyetem mellett, teljesen szét voltam esve. Órákra jártam, házikat és beadandókat írtam, tanultam, plusz a munka. Körülbelül semmire nem volt időm ezeken kívül, és hát ez van, ilyen az élet, viszont ez nagyon jó lecke volt, mert rávezetett, hogy mennyire “nem becsültem meg” a szabadidőmet néha. Most, hogy tudom milyen az, amikor tényleg nem érsz rá semmire a kötelezettségeken kívül, igyekszem sokkal jobban beosztani a szabadidőmet is, akár egy lazulós, vagy épp egy programokkal teli napról van szó.

MIT CSINÁLNÉK MOST?

Valószínűleg a tanuláson kívül bármi mást nagyon szívesen csinálnék, mennék inkább makkot gyűjteni a mókusokkal vagy együtt nőni a fűvel, és mivel sokat agyaltam azon, hogy mit csinálnék, ha nem lenne ennyi dolgom / nem kellene tanulnom, jöjjön néhány konkrét dolog fényképpel ábrázolva, hogy hogyan tölteném legszívesebben az időmet most.

keson-kelos-reggeli
Szívesen aludnék sokáig, majd csapnék egy hatalmas reggelit, hogy jól induljon a napom, ezután pedig lustálkodnék tovább, amíg kedvem tartja.
large
Akár az előző gondolatmenetet is folytathatnám úgy, hogy a nap további részébe beiktatok egy edzést. Ennél már csak az a jobb, hogyha időben kelek és edzéssel indítok, így a napom további részét is produktívan tölthetem. Ha van elég időm, még a jóga és a meditálás is tökéletes kikapcsolódás lenne.
fotozni
Olyan régen voltam már fotózni (olyat ami nem bloggal kapcsolatos), legszívesebben csak sétálgatnék a fényképezőgépemmel a városban, hátha sikerül néhány szép pillanatot elkapnom.
tervezgetes
Imádok tervezgetni. Simán mondanám rá, hogy szabadidős tevékenység, mert igazából csinálok valamit, ami nem kötelező és nem terhel le, ugyanakkor magamnak segítek azzal, ha előre tervezek, számításba veszek lehetőségeket, felkészülten várom a feladatokat, eseményeket.
tumblr_o7ztthwx791v57acko1_500
Állandóan mennék Kristóffal valamerre, illetve találkoznék a barátaimmal, legyen az iszogatás / eszegetés / séta. Ha otthon lennék, tuti folyamatosan sütit szeretnék sütni, vagy Jordyval játszani.

Egy kis helyzetjelentés: az eddigi vizsgákon sikeresen túl vagyok, már csak 3 van hátra, aztán végre szabad vagyok a következő félév kezdetéig. 😍 Az előbb említett sikeres vizsgákat pedig a tegnap esti DLRM koncerttel “ünnepeltem meg”, amit már szeptember óta úúúúgy vártam (mert ugye a decemberin nem tudtam ott lenni 😔). Összességében az egész koncert fantasztikus volt, készítettem egy-két videót, de sajnos azok nem adják úgy vissza, és én sem tudom még szavakba önteni nektek a “DLRM életérzést“. 🌀🎸

Bár csak három vizsga van hátra, azért még lehet szurkolni 😁, szép hetet nektek!
-A.

Ha tetszettek a képek, látogass el a tumblr oldalamra, biztosan tetszeni fog! A képek forrása a WeHeartIt.


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

 

Vélemény, hozzászólás?

