HIGHLIGHTS OF 2016

Így 2017 küszöbén állva sikerült megállapítanom, hogy ez volt az az év, ami meghatározó volt számomra nagyon sok mindennel kapcsolatban. Megpróbálok felvázolni egy gyors összegzést, hogy milyen volt és miről szólt ez a 12 hónap az életem és a blog szempontjából.

Januárban kemény kettő darab bejegyzést sikerült feltöltenem, viszont piros pont magamnak, hogy ezek közül az egyik a helyes táplálkozással foglalkozik, ez a téma nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és azóta is végtelenül hálás vagyok a véletlennek, hogy rátaláltam Zsófi blogjára. Az egészséges életmódon túl Zsófi és Laci még rengeteg értékes mondanivalóval rendelkező bejegyzéseket ír különböző témákról, nagyon tisztelem az élet- és gondolkodásmódjukat, és a példát amit mutatni igyekeznek az embereknek. 🙂 

Februárban egy kicsit bizonytalan voltam, hogy mivel szeretnék foglalkozni a későbbiekben, ezért az egyetemi jelentkezés számomra nagyon elgondolkodtató volt. Akkor teljesen átszellemültem egy “annyi lehetőség van ezen a világon, és annyi mindent ki szeretne próbálni az ember, és olyan kevés időnk van, …” gondolkodásmódra. Ezt tükrözi az egyetlen februári bejegyzés, ami egy idézet – itt már túlléptem a ‘merengésen’, és inkább a dolgok jó oldalát próbáltam nézni. 😀

gpcsAdflOu4IXpDY

Márciusban többek között inkább töltelék bejegyzéseket láthattatok tőlem, lakberendezés / recept / budapesti hosszú hétvége pillanatai, illetve írtam még egy edzésre motiváló bejegyzést is, ugyanis a sok tanulás mellett nagyon éreztem a mozgás hiányát. 

Az érettségi vészes közeledtével az áprilisi bejegyzések közül az avokádókrém receptje volt a legtartalmasabb, bár elég bonyolultra sikerült, és azóta már nem is úgy készítem, de így utólag visszagondolva, kezdésnek elmegy. 😀 

DSC_1151

Májusban a ballagás után túléltem az írásbeli érettségiket, ezután elkezdődött egy még inkább szenvedős időszak a szóbeliig. Igyekeztem maximálisan rendszerezni mindent és beosztani az időmet, de néha a többi teendő felülírja a dolgokat, és azon kapod magad, hogy egy nap háromszor annyi tételt kell megtanulnod, mint tervezted. 😀

Június: “Amikor érzed, hogy túl vagy rajta… kész, megcsináltad, nem csalódtak benned. Amikor eltűnik a teher a válladról, hogy ‘azért még nem ártana átnézni’, ‘most tanulnom kéne’, vagy ‘vajon elég lesz ennyi tanulás?’. Elég volt, és teljesen megérte.” Az érettségi az elképzeléseim ellenére végtelenül pozitív élmény volt, jól is sikerült, és végre nekem is elkezdődött a nyár, illetve a nyakamba zúduló szabadidőnek hála újra elkezdtem rendszeresen edzeni. ❤

DSC_0050

A júliusi hónapot nyári munkával töltöttem egy óvodában (túléltem!), és ekkor kezdett el úgy formálódni a blogom, ahogy én azt a kezdetektől fogva szerettem volna: végre rendszeresen jelentek meg a bejegyzések, volt idő szetteket fotózni, olyan dolgokról írni, amire eddig nem volt időm. Jaaa és a névnapomon megtudtam, hogy felvettek az egyetemre, ahova jelentkeztem, szóval nagy volt a boldogság. 🙂 

Augusztusban még több pihi, még több outfit fotózás és végre nyaraláááás!! Aztán lassan készültünk az egyetemre, tárgyfelvétel, költözés, ilyesmik. 

IMG_1598

Szeptember: gólyatábor!! Meg új környezet, új emberek. Na most én ha bekerülök egy új helyre full ismeretlenek közé, valószínűleg állok és mosolygok aztán vagy észreveszik, hogy ott vagyok, vagy nem. 😀 Magyarul aggódtam, hogy nehéz lesz ismerősöket szerezni és ‘beilleszkedni’, de szerencsére ezzel nem volt gond. Elfelejtettem írni róla, de egy BioTech USA Zero Bar csomagot is nyertem, ez volt az első ‘sikeres’ nyereményjáték részvételem! Aztán… SZEPTEMBER 29 KUPLUNG DLRM KONCERT ❤ Hatalmas volt. 

Októberben felfedeztem, hogy milyen jól ki lehet használni az órarend melletti szabadidőmet arra, hogy a bloggal foglalkozzak, így az outfit posztok mellett egy Őszi bakancslista sorozatot is indítottam. Emellett feltöltöttem YouTube-ra az első ‘rendes’ videómat és megírtam életem első ZH-ját, ami nem is volt olyan vészes, mint gondoltam.

dsc_0277

Novemberben jelentkeztem egy gyakornoki állásra, szóval tettem egy lépést azért, hogy új dolgokban próbáljam ki magam. Jól megkötöttem a kezem, hogy az októberben felfedezett szabadidőhöz ne legyen hozzáférésem. 😀 Ennek ellenére pozitív élmény volt, bár tényleg nehéz volt összeegyeztetni a dolgokat úgy, hogy mindenre legyen idő és mindenhol ott tudjak lenni.

Decemberben teljesen el voltam havazva, de a hónap közepe fele sikerült utolérnem magam, az egyetlen decemberi vizsgám pedig sikeresen négyes lett. 😀 Szeptember óta elmondhatatlanul vártam a következő DLRM koncertet, de végül nem tudtam ott lenni december 22-én. 😭 Helyette viszont elkezdődött a készülődés itthon a várva várt Karácsonyra. Ezután újra tanulás következik, ugyanis a vizsgaidőszak sajnos nem ért véget. 😫 

blog


Köszönöm nektek, hogy idén is követtétek a blogot, szeretettel várlak benneteket jövőre is! Vigyázzatok magatokra, boldog új évet mindenkinek!

Szeretettel,
Anna


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

