MERRY CHRISTMAS!

Kedves Karácsony, már nagyon-nagyon vártalak! 🎄

Aki hozzám hasonlóan karácsonymániás, azt nem fogja meglepni, hogy már szeptember körül megvolt kb. az összes ajándék, amivel a szeretteimet meg fogom lepni, október körül pedig be is csomagoltam őket. 🎁 Gondoljatok bele, milyen lehet ősz eleje óta azt várni, hogy legyen már Karácsony és odaadhassam az ajándékokat, de addig ne szóljam el magam, és bírjam ki, hogy ne adjam oda hamarabb! 😌 Néhány ajándékot odaadtam előre, ilyen volt például ez a két üveg forrócsoki szett is, ami bár nem teljesen úgy sikerült, ahogy terveztem, de azért egész vállalható lett. ☕️😋

dsc_0295

blog
Isteni fánkok a The Box Donut-ból! :3

Tegnap egész nap készülődtünk anyával, pakoltunk, díszítettünk, sütöttünk… Ma feldíszítettük a karácsonyfát, voltam egy ünnepi ebéden Kristóffal, ezután pedig várjuk, hogy hazaérjen apa a munkából, és együtt legyünk. ❤

dsc_0363dsc_0355dsc_0351

Imádom, hogy a Karácsony nem csak 3 napból áll. Szerintem nem csak ez a három nap az “Ünnep”. Az Ünnep már akkor elkezdődik, amikor közösen kezdünk el készülődni, napokkal, vagy akár hetekkel Szenteste előtt. Hazautazunk, bevásárlunk, sütünk, főzünk, fenyőt veszünk, rendet rakunk, díszítünk, együtt vagyunk. Kiskoromban minden más volt, a legtöbb karácsonyra úgy emlékszem, hogy esett a hó, és mikor Szenteste jöttünk haza unokatesóméktól, mindig figyeltük az autóból, hogy hány ablak van kidíszítve színes égősorral. 🕯 Később filmbe illő csicsás karácsonyt vártam: a mesebelit, a varázslatosat. Hófehér havas táj, karácsonyi díszek és hangulat mindenhol: ez az amit várhattam, ugyanis az utóbbi években fehér karácsonyunk sem volt, és sajnos egyre kevesebb égősort láttunk az ablakokban, miközben hazafelé tartottunk Szenteste. Valahogy megváltozott minden, olyan, mintha az emberek ezt az egészet már nem szeretetből csinálnák, hanem kényszerből. 😔

“Három napig jók vagyunk, sőt emberségesek,
Istenem, hadd legyen egész évben ilyen a világ…”

Mi azóta is díszítünk és készülünk minden évben, mert azért csak úgy az igazi a hangulat (főleg, ha már hó nincs), de pár éve rájöttem egy nagyon fontos dologra. 💭

dsc_0340-2dsc_0307

Van valami, amiben nem “csalódtam” az évek során karácsonykor: a család. Drága családom, szeretteim, a legfontosabbak vagytok számomra, ezért ez a legkedvesebb ünnep nekem, mert ilyenkor (többnyire) mind itt vagytok, és együtt vagyunk. Imádom a Szentestét 🎄, aztán imádom, hogy másnap összegyűlünk mamánál, imádom az ötszáz fogásos ebédet 🍝, imádom, hogy a kajakóma közepén bejelentitek, hogy még van nyolcvan féle süti 🍰, imádom, hogy ebéd után mindenki beköltözik a nappaliba betakarózva, üldögélve, beszélgetve. Nem tudom elmondani, milyen hálás vagyok, hogy vagytok nekem. 💝🙏🏻

dsc_0313

Drága Olvasók, Kellemes Ünnepeket kívánok nektek, legyen csodás Karácsonyotok! 🎄 Egyetek sokat, pihenjetek sokat, és természetesen töltsetek minél több időt a szeretteitekkel! Szeretettel,
Anna 💕


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

