XMAS GIFT IDEAS #1

Tudom, hogy még csak november vége van, és mindenki hülyét kap amikor már októberben kint vannak a csokimikulások meg a karácsonyi díszek a boltokban, viszont én vagyok az a karácsonymániás ember, aki már szeptemberben képes karácsonyi dalokat hallgatni, és aki már októberben becsomagolta a családnak szánt ajándékok 80%-át. Bárki bármit mond, szerintem mindenképp megéri időben (akár év közben) elkezdeni nézelődni és gondolkodni, hogy kit mivel szeretnénk meglepni (nem elfelejtve a tényt, hogy ez az ünnep nem az ajándékokról szól!), mert így megelőzhetitek, hogy utolsó pillanatban kelljen ajándék után rohangálni, amikor túl vannak zsúfolva a boltok, és a kinézett ajándékokból a készlet rég kifogyott.

Régóta szerettem volna karácsonyi ajándék tippeket adni, de mindig elakadtam ott, hogy ha karácsony előtt kirakom, hogy én idén mivel lepem meg a szeretteimet, akkor az már nem lesz meglepetés. Viszont ha karácsony után rakom ki, akkor meg már senkit nem érdekel, mert elmúlt az ünnep. 😀 De most megtaláltam az átmeneti megoldást: kirakok olyan dolgokat amik nekem tetszenek és én is elfogadnék, így ha van olyan ismerősötök akinek az enyémhez hasonló ízlése van, akkor meg is van az inspiráció. 🙂

A KARÁCSONYI AJÁNDÉK ÖTLETEK EGY HÁROM RÉSZES SOROZAT LESZ. Ebben az első részben (az egyes pont kivételével) olyan általános dolgokat találtok, aminek nincs különösebb haszna, mégis örülhet neki az másik személy / jól mutat a lakásban.

large1. Kiskutya 

Ezt muszáj volt, hogy innen is tudjam diszkréten informálni a szüleimet… Egyébként ne vegyetek felelőtlenül állatot ajándékba, ha nem tudjátok biztosan, hogy az ajándékozott személy mire vágyik és van-e lehetősége a felelősségteljes gondozásra, vagy pedig járjatok utána a részleteknek. Nem csak tenyésztőtől lehet állatot vásárolni, a menhelyről örökbefogadott cukiságok is ugyanannyi – ha nem több – szeretetet adnak nektek ❤

 

rose-colour

2. Dear Diary

Gyönyörű határidőnapló 2017-re, szerelem első látásra. Nem tudom eldönteni, hogy a fekete vagy a rózsaszín verzió tetszik jobban. Csodálatos. ❤

 

Itt találod: Dear Diary

 

szarvas

3. Szarvasos párna

Nekem nagyon tetszik ez a háromszöges minta, illetve hasonló típusban a szarvason kívül van még róka, medve és ananász is.

Itt találod: eBay

 

 

pjatteryd-keretezett-kep__0455532_pe603588_s44. Keretezett kép / ezüst szarvas

Már a múltkor kinéztem az IKEÁban, fekete alapon ez a geometrikus minta aaaannyira jóóóó. Illetve ezt akár DIY projektként is elkészíthetitek, kerestem hozzá videót is
nektek. 🙂

 

Itt találod: IKEA

9803856902_1_1_3 5. Nyomda

Tipikus olyan tárgy, amire az égvilágon semmi szükségem, de esküszöm, hogy örülnék neki! Tuti mindig nálam lenne, és mindent telinyomdáznék. #BYE
Egyébként a Bershka Stationery részlegről még elfogadnám ezt a két jegyzettömb szettet: állatos / mintás.

Itt találod: Bershka

 

Alapvetően úgy gondolom, hogy mindenki olyasmi ajándékot szeretne adni a szeretteinek, amire az illető vágyik, esetleg szüksége van rá. Amennyiben ezt valami ravasz módon nem tudakoljuk meg, vagy nem kérdezünk rá őszintén, csak találgathatunk. Szóval ha csak találgatsz, de ezek a képek sem ihlettek meg téged, és annyira kétségbe vagy esve, hogy bármi jópofa apróságot vennél, akkor látogass el a Flying Tiger boltba (Budapest Árkád / Váci utca). Történetesen én már az ajándékok nagy részét megvettem / rendeltem mikor először látogattam el ide, de hasznos dolgoktól kezdve haszontalan dolgokon át édességekig minden van, mindenképp megéri benézni, ott is nagyon jó ajándék ötletekre lelhettek. 🙂

A bejegyzés következő részében olyan ötleteket hozok, amit ti magatok tudtok elkészíteni szeretteiteknek. Puszi,
-A.


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

