FALL BUCKET LIST #5

Ez lenne az őszi bakancslista sorozat utolsó része, amelyben az utolsó 3 feladatot ‘dokumentálom’ nektek.  🙂

♡ Almás édességet készíteni

Sajnos még nem volt időm elkészíteni a poszt megírásáig, viszont a képen látható édesség van tervben – még akkor is, ha átcsúszik decemberre. A folyamat mindössze annyiból áll, hogy az almát felszeleteljük, az előre kikevert csokiöntetbe mártjuk, és tetszés szerint ízesítjük, én mogyoródarabokat fogok szórni rá. Az elkészítésről itt van az eredeti videó, amiből ötletet merítettem, itt pedig egy másik videó, a képen látható almák készítéséről. 

large-1

♡ Forrócsokit inni

ddd

♡ Hálát adni

Mikor beleírtam az őszi bakancslistába a hálaadás pontot, úgy terveztem, hogy én magam fogom egy rövidebb szövegben összefoglalni a gondolataimat, de végül úgy döntöttem, hogy azt megtartom magamnak, helyette pedig keresek egy-két idézetet, amivel ugyanúgy átjön az üzenet.

Minden apróságért hálás vagyok, minden kis darab ételért, egy sétáért, vagy azért, hogy láthatom a gyönyörű virágokat nőni. Megtanultam jobban észrevenni és megbecsülni a dolgokat, és azt is, hogyan kell szeretni még azt is, amit nem szeretek.
/Edith Eger/

Becsüld meg magad! Milyen ritkán látjuk hasznát ennek a prédikációnak. Azt, amink van és amit megtehetünk, általában kiszorítja a tudatunkból az, amink nincs és amit nem tehetünk meg. Ha az egyén számol halála lehetőségével, eljut arra a szintre, hogy értékelje és hálás legyen a lét számtalan csodálatos adományáért.
/Irvin David Yalom/

 

Lassan véget ér az ősz, ami kicsit lehangoló olyan értelemben, hogy lassan de biztosan közeleg életem első vizsgaidőszaka, amit egyáltalán nem várok. 😀 De tereljük át a szót valami vidámabbra, az ősz vége azt jelenti, hogy közeleg a karácsony! Már nagyon várom a karácsonyi készülődést és magát az ünnepet – ha ti is várjátok, figyeljétek az oldalt decemberben is, ugyanis sok-sok karácsonyi készülődéssel kapcsolatos bejegyzéssel készülök (ajándék ötletek, dekoriációk, ajándékcsomagolás)! Kellemes hétvégét!
-A.


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

