FALL BUCKET LIST #4

Megérkeztem az őszi bakancslista utolsó előtti részével, és a következő három feladattal, amit teljesítettem, vagyis igyekeztem teljesíteni. 🙂

♡ Sütni egy pitét

Ez az a pont ami nem jött össze teljesen, ugyanis a pitét otthon az őszi szünet alatt terveztem elkészíteni, de elmaradt. Viszont brownie-t sütöttem a szünetben, szóval a sütés része megvan, csak a pite része nincs. Egyébként pedig a brownie a kedvencem, szóval na. Így is jól jártam, főleg hogy vanilia fagyi helyett duplacsokis fagyival fogyasztottam. #csokikóma

dsc_0302dsc_0310dsc_0286

♡ Habfürdőt venni egy hideg esős nap után

Minden egyes alkalommal, amikor már összefagytam a széltől és szétáztam az esőben arra vágyok, hogy végre hazaérjek és egy hatalmas kád forró habfürdőben kipihenhessem az időjárást / a nap fáradalmait. Ezt a rendkívül kellemes folyamatot viszont nem állt szándékomban fényképekkel dokumentálni, így kerestem egy szimpatikus habfürdős képet We Heart It-en ( 😀 ), íme: 

large

♡ Gyönyörű faleveleket keresni

Ahogy azt hamarabb is említettem, ez a falevél keresgélés jó arra, hogy kimozdítson és egy kellemes sétára ‘kényszerítsen’ a friss levegőn. Ugyanis én ősszel és télen kb. olyan vagyok, hogy amint hazaérek bekuckózok és ki sem akarok mozdulni a hidegbe, ha nem muszáj. 😀 Ezt a folyamatot elfelejtettem megörökíteni, viszont tavaly ősszel elmentünk a szüleimmel és Kristóffal az erdőbe fotózni, szóval egy-két képet megosztok azok közül, bár nem feltétlenül ‘falevél’ témájúak. 🙂

dsc_0327dsc_0325dsc_0342dsc_0270dsc_0235dsc_0260


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

