JUST GIRLY THINGS

Két tartalmas hét után hazatértem szerény kis városomba, ahol nagy vonalakban az első utam a konyhába, a második pedig a fodrászhoz vezetett.* Egy-két fotón az előző bejegyzésekből látszott, hogy ráférne már egy kis frissítés a hajamra, de egyrészt nem lehet mindig minden tökéletes, másrészt pedig eszem ágában sincs nekiállni itthon festegetni a hajamat, inkább türelmesen kivárom az időpontomat és profi kezekre bízom magam. 🙂 

dsc_0286

Mostanában sokat gondolkoztam, hogy vajon hogy állna nekem a vállig érő haj, de nagyon sajnálnám levágatni, ezért komolyabb változtatásra most sem szántam rá magam. A “szokásos eljárás” nálam az, hogy vágatok a végéből annyit, ami nagyon nagyon muszáj, illetve befestetem a lenövést.
Egyébként nagyon sokan kérdezték már és kérdezik, hogy ez a természetes hajszínem-e, és meglepődnek azon, hogy nem. 😀 Az eredeti hajszínem egy kicsit fakóbb, szürkés-semmilyen volt (pedig kiskoromban olyan szép szőke hajam volt), ez a szín pedig úgy “történt”, hogy pár évvel ezelőtt sötétbarnára lett befestve a hajam, és pár hónappal később ilyenre világosodott ki, tehát azóta ilyen. 😀

dsc_0301dsc_0296dsc_0299dsc_0327

Ha Timinél járok, az mindig azt jelenti, hogy gyönyörű, puha és lágy esésű göndör fürtökkel távozok, és egyszerűen imádom, mikor ilyen a hajam. Egyszer talán én is meg tudom majd csinálni magamnak így, és eladom majd a ‘BAD HAIR DAY’ feliratú sapkámat. 😀


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube


*(Érdekesség – a bejegyzéseim többnyire már hetekkel a megjelenés előtt gondosan be vannak időzítve, hogy tudjam tartani a rendszerességet, tehát ez a mai például egy hónapja történt. Régen rossz szokásom volt, hogy mindig akkor tettem fel egy bejegyzést, amikor a képek elkészültek, így volt olyan, amikor egyhuzamban két-három poszt követte egymást, majd két hétig semmi. Ezt ma már egy rendszeres, előre betervezett folyamat váltja, viszont ennek annyi hátránya van, hogy ha történik velem valami, azt ti csak 2-3 héttel később látjátok itt a blogon, persze a legtöbb bejegyzésnél ez nem gond. 😀 )
Vélemény, hozzászólás?

