FALL BUCKET LIST #3

A harmadik bakancslistás bejegyzésben igazán őszies dolgokkal tevékenykedtem, ezek közül egyet meg is tudtok nézni a YouTube csatornámon, ha esetleg még nem láttátok volna. 🙂

♡ Sütőtököt sütni 

dsc_0274dsc_0275

♡ Őszi dekort készíteni

Három dekor ötletem támadt hirtelen (köszi Pinterest), először is egy kis függőt készítettem a polcomra ezüst színűre lefújt falevelekből. Ezután kinéztem ezt a ‘Pumpkin Spice and everything nice’ mintát itt, és megrajzoltam kinyomtatás helyett, mert kicsit át akartam alakítani. 🙂 Végül pedig egy kis befőttes üvegre ragasztottam egy levél sablont, és azt is lefújtam ezüst színűre, majd leszedtem a sablont, és kávészemeket öntöttem bele.

Ez egy hihetetlenül gyors és spontán dekoráció, mert sok dolgom volt a hétvégén itthon, és ezt is belesűrítettem, de ennek ellenére remélem nem tűnik olyan vészesen összecsapott projektnek. 🙂 Kicsit elrugaszkodtam a tipikus őszi színektől, de hát éljen a fekete, a fehér és az ezüst / szürke! 😀

dsc_0282dsc_0281dsc_0300dsc_0305

♡ Tököt faragni

A tökfaragásra rákészülve két napon keresztül nézelődtem minták után, de vagy túl átlagosak, vagy túl bonyolultak voltak, vagy szimplán nem találtam olyat ami tetszett. Már azon is gondolkoztam, hogy nem is faragom hanem festem, ugyanis abból csomó szép végeredményt találtam, végül mégis úgy döntöttem, hogy egyszerűre veszem a dolgot és egy őszies falavelet fogok kifaragni. A folyamatot végignézhetitek a Halloween-i YouTube videómban, amit itt találtok. 🙂

dsc_0298dsc_0296


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

