BREAKFAST TO GO

Néhány reggeli variáció a rohanós hétköznap reggelekre. 😀 Én összességében egy összeszedett típus vagyok, a cuccaimat is rendezettség jellemzi, viszont az időpontokkal néha bajban vagyok, és megesett már, hogy becsúszott egy-egy késés. Ezért nem hátrány, ha a reggelivel nem kell sokat vesződni, vagy ha konkrétan pont egy olyan reggelit tudok összedobni, amit akár magammal is vihetek az egyetemre.

1. AVOKÁDÓS PIRÍTÓS
Na ez mondjuk pont nem az elvihető tábort erősíti, mert a pirítós frissen és melegen jó, később már nem az igazi. Szerintem azért mindenképp érdemes kipróbálni. 🙂

img_2124

A kenyeret elkezdjük pirítani.
Míg a kenyér pirul, az avokádót összetörjük/pépesítjük egy tálban, és ízlés szerint sózzuk, esetleg borsozzuk. Érdemes hozzáadni egy kis fokhagymát, illetve lilahagymát az ízletesebb krém érdekében.
A kész pirítósra rákenjük az avokádókrémet, és már kész is. 🙂

Egyszerű és szuper gyors reggeli, de néhány plusz feltéttel még fel lehet dobni:
♢ feta sajt és újhagyma
♢ eper és balzsamecet
♢ paradicsom

2. AVOKÁDÓS UBORKÁS SZENDVICS
Ha már az avokádónál tartunk, ennek a szendvicsnek semmi köze az átlagos “vajas-szalámis” szendvicshez, és simán vihetjük magunkkal a nap folyamán. 🙂

img_2130

Hozzávalók:
– vajkrém (én Milli Perfecto natúr vajkrémet használtam)
– avokádó
– uborka
– citrom
– kenyér / bagett / zsemle (ki miből szereti a szendvicset 🙂 )
– (további feltétek tetszés szerint, pl. salátalevél, egyéb zöldségek)

 A kenyeret megkenjük vajkrémmel (Volt hasonló recept zöldfűszeres kecskesajttal is, ha esetleg vajkrém helyett mást kívántok.)
Meghámozzuk és felszeleteljük az avokádót és az uborkát, rátesszük a vajkrémes szendvicsre.
♡ Egy kevés citromlevet facsarunk az avokádóra, így amellett, hogy az kevésbé fog barnulni, kellemes citromos ízt ad a szendvicsnek.
♡ Sóval, borssal ízesítjük tetszés szerint.

3. PARADICSOMOS MOZZARELLÁS SZENDVICS
A paradicsom és a mozzarella csodás kombinációjával egy Spar to Go mozzarellás szendvicsnek köszönhetően ismerkedtem meg, mikor vezetni jártam tavasszal. Annyira isteni finoman készítik, hogy minden egyes alkalommal azt vettem uzsonnának, ha volt rá lehetőségem. Sajnos elég rég óta nem ettem ott, ezért pontos másolatot nem tudok készíteni a szendvicsről, így íme a saját verzióm. 🙂

dsc_0304

Hozzávalók:
– kenyér / bagett / zsemle
– vajkrém
– paradicsom
– mozzarella
– bazsalikom levél

– majonéz

A paradicsomot és a mozzarellát felszeleteljük, majd a vajkrémmel megkent kenyérre helyezzük.
A bazsalikom levelekből szintén rakunk egy réteget a kenyérre.
Az egészet ‘megöntözzük’ egy kevés majonézzel, majd mehet rá a szendvics teteje. (Amúgy én nem is szeretem a majonézt, de ebben valamiért mégis megeszem. 😀 )


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

