FALL BUCKET LIST #2

Meg is érkeztem a második őszi bakancslistás bejegyzéssel, amit már nagyon vártam, ugyanis három olyan pontot tartalmaz, amivel még soha, vagy elég régen töltöttem az időmet. 😀

♡ Pumpkin Spice Latte-t inni

Kinéztünk egy szimpatikus szerdai napot Lilivel és elhatároztuk, hogy kilépünk a komfortzónából és PSL-t fogunk inni. A biztonság kedvéért vettem egy szelet epres sajttortát mellé, mert volt egy megérzésem, hogy nekem nem nagyon fog bejönni a híres-neves pumpkin spice. Egyébként esküszöm, hogy nem akartam ‘basic white girl’ lenni, de be kell vallanom, hogy ízlett. 😀 Finom volt, és nagyon jó pont, hogy alapból el van találva az íz, egy deka cukrot sem kellett külön beleraknom. A süti is isteni volt, szóval teljesen meg voltam elégedve ezzel az “őszi élménnyel”. 😀
Készítettem egy minivideót, amit itt tudtok megtekinteni. 🙂

dsc_0273dsc_0281dsc_0290dsc_0312

♡ Mályvacukrot pirítani

Utolsó pillanatban vettem a mályvacukrot, és ez az egy fajta volt, ráadásul nem a hagyományos / tipikus fajta, hanem valami ízesített – ami egyébként nem ízlett annyira -, de pirítás után nem volt annyira vészes, joghurt íze volt (nem befolyásolta a gyertya). 😀

dsc_0312dsc_0322dsc_0326

♡ Amerikai focimeccset nézni

Nálam két véglet van a meccsnézéssel kapcsolatban – az egyik, amikor annyi dolgom van, hogy  két feladat között vagy után gyors lehuppanok és belenézek a játékba (sajnos ez a gyakoribb). A másikat úgy kell elképzelni, hogy már körülbelül délben elkezdem hallgatni – esetleg énekelni – a szurkolói zenéket, illetve ha nem egyedül nézném, akkor biztos tailgate partyt is tartanék – sütögetéssel meg minden, mondjuk enélkül is képes vagyok végig enni a meccset, és előkerül ilyenkor a pulcsim és mezem is. Viszont Tippmixet mindig elfelejtek rakni, így a hajnali sikítozás, hogy jött-e a mix vagy sem, általában elmarad. 😀

dsc_0275dsc_0279


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

