WEEKEND SNAPS

dsc_0272dsc_0273dsc_0288Reggel kipróbáltam életem első nem kakaós zabkásáját, ami egyébként egy előkészített tasak eperrel és chia maggal ízesített zabpehelyből készült. Szokatlan volt elsőre, és egy kicsit több vizet raktam hozzá, mint szoktam, de egész kellemes íze volt, szeleteltem hozzá banánt és szórtam rá még egy kevés chia magot, just in case. 😀 Egyébként rájöttem, hogy nincs olyan kaja amit nem lehet elkészíteni, csak olyan amit még nem próbáltál (vagy pont nincs hozzávaló otthon és lusta vagy lemenni a boltba). De nyugi anyu, nem Trió pizzán élek. :DDDD

dsc_0296Nemrég voltam körmözni is, és mostanában egyre nagyobb fejtörést okoz, hogy milyen színt válasszak, ugyanis a fekete – fehér – bézs színekhez ragaszkodok, nem nagyon vállalok színesebbet, viszont Dalma most szépséges Baby boomer körmöket készített nekem. 🙂 

dsc_0298Csodás kis ékszertartó amit anyáéktól kaptam, és egy isteni vaníliafagyi illatú gyertya Lilitől. ❤ 

dsc_0312Az egyik legújabb szerzeményem ez a fehér mini pénztárca a Bershkából, ugyanis amellett, hogy kisebb mint a másik és kényelmesen elfér kisebb táskákban is, nem szeretem, ha az összes irat meg minden nálam van, ebbe pedig pont annyit tudok pakolni, amennyi feltétlenül szükséges oda, ahova épp megyek. (A pezsgő színű is nagyon szép belőle!)

dsc_0277Az utolsó kép története annyi, hogy véletlenül belefutottam a DLRM nevű magyar banda Arrivederci című számába, és kb három zeneszámmal később megállapítottam, hogy megtaláltam az új kedvenc magyar zenekaromat. Meg is látogattam őket a következő koncertjükön a Kuplungban, ami hatalmas volt. Számomra ez tipikusan az a zene, amit nem lehet csak úgy hallgatni, hogy na akkor ülsz a villamoson és hallgatod, mert egyszerűen vissza kell fogni magadat hogy ne énekeld vagy tátogd, vagy járjon a kezed, a lábad, vagy a fejed az ütemre. És nincs olyan, hogy akkor hallgatom csak, ha olyen kedvem van, mert jöhet bármikor bármilyen mennyiségben, de ha valami konkrét hangulatomhoz illő számot keresek, kivétel nélkül mindig találok. 😀 ❤
Anthem for the bastion / Arrivederci / You’re almost a better choice than a jagerbeer / és az összes többi számot ajánlom nektek sok szeretettel. : )
-A. 


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook ♡ youtube

Vélemény, hozzászólás?

