TO BE HONEST

“Mostanában gondolkodtam, hogy milyen illúziót állíthat fel a blog egy személy életéről. (…) Le kell írnom, bizonyára nincsen tökéletes életem. Amikor magazinokat, blogokat, stb. olvasok, próbálok inspirációt találni, nem pedig elégedetlennek lenni a saját életemmel. Azt gondolom, a jó energia még több jó energiát vonz. Ezért szeretem a blogomat a jó dolgoknak tartogatni, csak pozitívan. De valós élet van mögötte, mint minden blog mögött. Nem magassarkúban és teljes sminkben megyek bevásárolni. Csomó nap van amikor nem is gondolok arra hogy fotózni kéne, sokszor a hajam káosz és a ruháim csak farmer, póló és egy pár régi converse cipő. Az életem nem különösen elbűvölő, de szeretem itt megörökíteni a szép dolgokat, a jó-haj-napokat, és az apró mindennapi luxust.”  – Marianna Makela

large

Hosszú idő óta először elgondolkoztam azon, mit gondolhatnak mások. (Őszintén szólva már rég nem érdekel más emberek véleménye, mert aki számít, az mindig is számított és fog is, aki pedig a hátam mögött van, az ott is marad. Na meg aki nem ismer, az hogy beszélhetne rólam, és mi alapján lenne véleménye? 😀 )

Egy teljesen új helyre és közösségbe kerülve belegondoltam, hogy milyen kép alakulhatott ki rólam például azokban a csoporttársaimban, akikkel pár szónál többet nem beszéltem a gólyatábor / az első hét óta.
Szóval a nagy gondolkodás közben három dolog jutott eszembe, az első a fent idézett néhány sor a kedvenc bloggerem gondolataiból, a második ez a kép, a harmadik pedig ez.

large-1

Sem a blogról, sem ránézésre nem jön le rólam, hogy milyen vagyok. Hogy a magassarkút és a szoknyát nálam is váltja néha a bakancs és a szakadt farmer. A blogolást és öltözködést az amerikai foci. A kávézót a büfé, a hosszú hullámos hajat a kócos konty (mondjuk a hajam mindig béna, nem is erőlködök már vele), a sminket pedig a táskák a szemem alatt amit az új Dior kollekció is lazán megirigyelne (minden egyes 8.30-as előadáson, de néha a délutánin is). 😀

“Egy másik ok, amiért ezt a helyet a jó dolgoknak tartogatom az az, hogy emlékeznem kell, bárki olvashatja azt, amit ide kiírok. Ha lehetne, nagyon sok mindent szívesen megosztanék az olvasóimmal, de túl kockázatos lenne. Nem gond, ha valaki felismer az utcán vagy tudja mit ettem ma reggel, mit viseltem tegnap, vagy milyen újdonságot vásároltam. De ha bármelyik járókelő tudná a személyes dolgaimat / problémáimat / bármit ami történik velem, az már aggasztó lenne. Én pedig soha nem akarok így érezni a blogommal kapcsolatban, ez egy életstílus számomra, és hosszútávon kell gondolkodnom. ” – Marianna Makela

Az utóbbi idézettel legfőképp azt szerettem volna kifejezni, hogy szívesen mesélnék sok dolgot magamról, hogy jobban megismerjetek és tényleg tudjátok, hogy  például adott helyzetekben hogy viselkedek, hogy milyen a vicces vagy a komoly oldalam, tehát lényegében hogy milyen vagyok valójában. De ez a platform a hatalmas nyilvánossága miatt az a hely, ahol nem szívesen osztok meg minden információt magamról, inkább csak részleteket, így marad egy kis rejtély ami lebeghet körülöttem.

Véleményt alkotni is így ér a másikról, ha előtte megismered, és a tapasztalatok alapján ítéled meg a cselekedeteit, döntéseit, viselkedését.

Köszönöm, hogy elolvastad. 🙂


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

