PROCRASTINATION

“Sometimes you just have so much stuff to do, that you decide to take a nap instead” – azaz néha annyi dolgod van, hogy úgy döntesz, inkább pihensz egyet.

Ez az idézet, ami rám igen ritkán jellemző, ugyanis úgy vagyok a feladataimmal, hogy minél hamarabb elkészülök mindennel, annál több szabadidőm marad, így nem kell azon aggódnom, hogy “jaj, még mennyi dolgom lesz ma, nincs kedvem belekezdeni.” 

A mai egy igazán lehangoló – esős – borús reggel volt, szóval miután a mai adag aktivitásomat arra használtam fel, hogy ébren tartsam magam az első (8.30-as) szemináriumon, kíváncsi voltam, hogy mit fogok produkálni a nap további részében.

dsc_0294

Délután volt egy prezentáció/narratíva ami még várt rám, szóval addig mindenképp tartani kellett magamban a lelket, és egyébként ez sikerült is (…ha láttatok már embert rákvörösen a saját mondataiba gabalyodni, angolul… :DD), utána pedig úgy döntöttem, hogy “na én mára ennyi voltam”. Ekkor jött az ötlet, hogy mivel már napok óta macaronra éhezem, ideje ellátogatni a Chez Dodo macaron manufaktúrába, így szóltam Lilinek, és hirtelen az üzlet előtt üldögélve azon kaptam magam, hogy halogatom a teendőimet.

Egész kellemes dolognak tűnt ez a halogatás jó társaságban, finom édességekkel. Az egyszínű rózsaszín macaron Amélie, a barna Noah, a sárga-rózsaszín pedig Soleil. Az első kettő isteni finom volt, és a harmadiknál sem kifogásolnék semmit igazából, mert állagra az is tökéletes volt, viszont nekem az az ízkombináció nem jött be annyira, mint a másik kettő. (Sajnos nem emlékszem fejből pontosan, hogy melyik milyen volt, egyedül a Noah-t tudom, hogy praliné, de csoda, hogy egyáltalán a nevek eszembe jutottak.) Ki kell tapasztalni ezeket, és bőven van lehetőség válogatni a jobbnál jobb variációk közül.  🙂 

dsc_0276dsc_0277dsc_0273dsc_0281-2

A macaronozás után sétáltunk egyet, és miután hazaértem – bár egyáltalán nem bánom ezt a délutánt, nagyon imádtam ezt a spontán programot – kicsit mégis bűntudatom van a halogatás miatt, így lehet ideje összeszedni magam, és elkezdeni például az esszéírást. Kedves íróasztal, a mai pihenés szép emlékeivel és a macaronok varázslatos ízeivel nemsokára érkezem. Csak előtte keresek kávét. Sokat.

dsc_0287dsc_0288dsc_0298dsc_0306


Ha követni szeretnél: instagram ♡ facebook ♡ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

