FALL BUCKET LIST

A neten vándorolva találtam egy ötletet ami nagyon megtetszett, és a következő hetek bejegyzéseiben meg is fog jelenni, ez pedig nem más mint egy őszi bakancslista! Ahogy Hédi is említi a videójában, az ősz számomra sem túl kedves időszak, de szeretnék ezen változtatni, ezért én is végigcsinálom az őszi bakancslistát, hogy a lehangoló borús időjárásról a pozitív őszi dolgokra tereljem a figyelmemet, hiszen csak rajtam múlik, hogy hogy állok a dolgokhoz. 🙂 

Hédi őszi bakancslistáját itt találjátok, mindenképp szerettem volna megosztani veletek, ugyanis nála láttam az ötletet. (Egyébként én is azt terveztem teljesíteni, de végül úgy döntöttem, hogy változtatok rajta kicsit, viszont mivel volt néhány feladat ami nagyon tetszett, így végül azt a néhány pontot átraktam az én listámba [1-7]. ) Az én változatomat itt találjátok, illetve a képre kattintva is ki tudjátok nagyítani. 

fallbucketlist

Pár gondolat néhány feladatról…
~ Pumpkin Spice Latte: a PSL-ről annyit, hogy lényegében már sokat hallottam róla, de még soha sem vettem rá magamat, hogy megkóstoljam, pedig nagyon népszerű, szóval kíváncsian várom, hogy milyen lesz. 🙂
~ Sütőtök sütés: sokszor készült már nálunk, viszont emlékeim szerint én egyszer sem segédkeztem a készítésben, és enni sem nagyon ettem, szóval ez egy jó közös program lesz azokra a hétvégékre, amikor hazamegyek. (A pite sütés szintén) ❤
Habfürdő: minden egyes alkalommal, amikor már összefagytam a széltől és szétáztam az esőben arra vágyok, hogy végre hazaérjek és egy hatalmas kád forró habfürdőben kipihenhessem az időjárást / a nap fáradalmait.
~ Mályvacukor pirítás: ezt még kisebb koromban lestem el filmekből, de biztosan ismerős nektek is, és legutóbb 4 évvel ezelőtt pirítottam mályvacukrot, szóval pont elérkezett az ideje.
~ Falevél gyűjtés: az a jó benne, hogy amíg gyűjtöd a leveleket addig is kimozdulsz és sétálsz egy jót a természetben, szépséges őszi környezetben. (Ilyenkor fotózni is jó 😀 )
~ Amerikai focimeccs: ez nálam az ősz velejárója, aki picit régebb óta követ, az tudja, hogy imádom az amerikai focit (Green Bay Packers), bár az utóbbi szezont nem volt időm annyira követni mint ezelőtt (amikor felkeltem a hajnali meccsekre majdnem kivétel nélkül, és hajnali 3-4 órakor visítoztam a szobában, ha bejött a Tippmix :DDD), tehát a listával most próbálom visszacsempészni ezt a szokást az időbeosztásomba, legalább 1-2 élő meccs megnézésével.) 

Tehát ez lett volna a bevezető bejegyzés, hogy mit is tervezek a következő pár hétre, a teljesített feladatokat igyekszem majd képekkel és tapasztalatokkal dokumentálni itt a blogon, remélem érdekesnek találjátok és tetszeni fog. 🙂 Ha kedvet kaptatok, tartsatok velem ti is, akár az én listámat követve, akár a saját listátokat összeállítva.

Szeretettel, 
-A. 


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

