JUST A POP OF RED

Két évvel ezelőtt majdnem minden másnap magassarkú cipőkben indultam el otthonról, sőt, még tavaly is volt olyan, hogy reggel nyolctól este hatig bírtam bennük a sulit. Most viszont a fotózás vége fele már éreztem, hogy azért jó lenne már átcserélni valami laposabbra ezt a fekete felhőkarcolót, pár napja pedig a barna változatban szenvedtem haza magam – egyébként nem olyan hosszú nap után -, pedig az a kényelmesebb a kettő közül.

Nagyon szeretem ezeket a cipőket olyan szempontból, hogy a vastag sarka miatt elég stabil, illetve a magasított talprész miatt kisebbnek érződik a sarok, és nem fárad el olyan hamar a lábam, mintha egy Louboutin Pigalle /120/ lenne rajtam. Ami egyébként természetesen sokkal kecsesebb ezeknél, és többek közt csodás nude illetve fekete árnyalatban is kapható. 

Tehát az a helyzet, hogy elszoktam a magassarkú cipőktől, így főleg rohangálósabb vagy hosszabb napokon – de mostanában már lazábbakon is – inkább a lapos talpúakat pártolom.

A fekete-fehér szettet egy “kevés” piros rúzzsal igyekeztem feldobni, nagyon szeretem ezt a színt / ezt a rúzsomat, de hétköznapokra nem igazán szoktam használni, inkább maradok a nude árnyalatoknál.

dsc_0335dsc_0292dsc_0327dsc_0287dsc_0290dsc_0343dsc_0312

dsc_0329dsc_0369 Mostantól a blog új instagram oldalán ( @lestyleetvie ) is értesülhettek majd a legújabb bejegyzésekről, igyekszem folyamatosan frissíteni a képekkel, és egy-két instasnappel, mert nagyon megtetszett az a funkció is. 🙂


Ha követni szeretnél:  instagram ♡ facebook♡ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

