IKEA MUST HAVES

Ez a bejegyzés is a végtelen egyszerűség és némi (fekete-)fehérség jegyében íródott. Lássuk, hogy szerintem mi tartozik a must have kategóriába az IKEAból. Bár én a “must have”-et kicsit erős kifejezésnek tartom, mert semmi sem muszáj, legyen inkább “real deal”. 😀

1. RUHAÁLLVÁNY

Az én legújabb szerzeményem, amire már oly’ régóta vágytam, csak eddig nem fért volna a szobámba. Itt fent viszont fér, és amellett, hogy elég praktikus dolog, feldobja a szobát is.
1. MULIG ruhaállvány (link)
2. RIGGA ruhaállvány (link) ~ én ezt válaszottam. 🙂

Bár az első a lekerekítettsége miatt kecsesebb, a másik 6 fix magasságra állítható, illetve az alján tárolhatunk táskát, cipőt, stb.

2. MICKE ÍRÓASZTAL (link)

Ez a kedves kis asztal is a szobám dísze már körülbelül két éve (bár eddig nem íróasztalként, hanem fésülködő / smink asztalként funkcionált), fekete színben is kapható, de nekem most a fehér a mániám. 😀 Nagyon jól el lehet férni rajta, és a fiókokba is sok minden fér. Elrejtve van benne kábelkimenet és kábelrekesz, szóval a vezetékek nem látszanak, és az asztal lábait pedig felcserélheted.

micke-iroasztal-feher__0416685_pe573976_s4

3. LAPPLJUNG RUTA SZŐNYEG (link)

A szőnyeg, aminek a nevét nem tudnám kimondani elsőre. 😀 Tény, hogy utálom a szőnyegeket (főleg azokat a hosszú szálú / bolyhos példányokat, amikből minimum fél óráig szedegethetem a hajamat porszívózás előtt úgy, hogy közben nem is szoktam ott fésülködni vagy ilyesmi), viszont ez egy teljesen egyszerűen berendezett egyszínű szoba remek dísze lehet. Nagyon tetszik a mintája. 😀

lappljung-ruta-szonyeg-rovid-szalu-feher__0397284_pe562413_s4

4. EIVOR TAKARÓ (link)

Mert csíkos. Szerintem nem is kell több dolgot hozzáfűzni. 😀

eivor-takaro-vegyes-szinek__0406279_pe567138_s4

5. SKURAR GYERTYATARTÓ (link)

Na ez az a gyertyatartó, amibe én még életemben nem raktam gyertyát, viszont tartottam már benne sminkcuccokat, jelenleg pedig ceruzatartóként funkcionál. Nagyon cuki a kis csipkézett mintájával, nagyon szeretem. 🙂

skurar-gyertyatarto-feher__0432278_pe586293_s4

6. SKURAR GYERTYATÁL (link)

A gyertyatartó tesója, ő sem látott még életében gyertyát nálam. 😀 Ékszer vagy kiegészítő tárolónak is használtam már, de sütis tálnak is teljesen megfelel.

ikea-candle-dish

7. TJENA DOBOZ (link)

Az egyszerűség mániámhoz hozzátartozik, hogy minél kevesebb dolog legyen elől a szobámban, ehhez pedig nem árt, ha kéznél van 1-2 doboz, a legutóbbi szerzeményem pedig ez a TJENA dobozka, bár ebből én kivételesen feketét vettem. 😀

tjena-doboz-tetovel-feher__0321628_pe515920_s4

8. VÅRGYLLEN PÁRNAHUZAT (link

Direkt ezt hagytam a végére, mert apróság, és nem is fontos, csak megtetszett, és mert egy fent említett “egyszerűen berendezett egyszínű szoba” és ágy csodás kiegészítője lehet néhány mintás /színes (feketére és szürkére gondolok :DDD) párna.

Találtam még pár cuki párnahuzatot a H&M home oldalán: első / második / harmadik.

vargyllen-diszparnahuzat-feher__0406952_pe567478_s4


Remélem találtatok pár hasznos infót vagy ötletet ebben a bejegyzésben, jó vásárlást és lakberendezgetést nektek! Szép hetet,
-A.


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

 

 

Képek forrása: IKEA / SKURAR gyertyatál kép forrása itt.


Follow my blog with Bloglovin

Vélemény, hozzászólás?

