PURE STYLE

Elkezdődött az egyetem, és az első pár nap eddig nem volt vészes, bár ez biztos csak az újdonság varázsa… de hátha nem, hátha ilyen marad 😀 Az órarendet sikerült úgy felvenni, ahogy terveztem, próbáltam nagyjából egyenletesen elosztani az órákat, hogy ne legyen megterhelő, és maradjon szabadidőm is. Ezt is meglátjuk a későbbiekben, hogy hogy alakul. 😀

Különösebb dolog eddig nem történt velem, leszámítva azt, hogy kedden könyvtárinfón strandoltam egyet, mert véletlen kiborult a táskámban a víz, amit azután sikerült észrevenni, hogy végigáztatta a farmernadrágomat mindkét combomon, de semmi gáz, ez csak a szokásos. :DD

A lakást sikerült egész otthonosan berendezni, bár nagy átrendezésre nem került sor, csak egy-két otthoni dologgal, családi képpel dobtam fel az íróasztalomat. Ennek örömére készítettem is pár képet. ❤

dsc_0043dsc_0057dsc_0038dsc_0051dsc_0048


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

PURE STYLE” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

