HOW I GOT BACK ON TRACK

A tavaly szeptembertől idén júliusig tartó “edzés rendszeremet” egy szóval tudnám jellemezni: katasztrófa. Az őszi-téli hónapok úgy repültek el, hogy egyszerűen nem tudtam összeegyeztetni a feladataimat az edzéssel. Pedig az embernek arra van ideje, amire időt szakít magának, de én nem bírtam a nyomást. Tavasszal elkezdtem jógázni, de az is abbamaradt. Onnantól kezdve egészen június végéig nem történt semmi azon kívül, hogy a füzeteim kellemes társaságában tanultam az érettségire. Sokat.

Anya és néhány munkatársa, barátnője eltervezték, hogy rendszeresen mozogni fognak, és januárban elkezdtek edzőterembe járni. Nagyon büszke vagyok rá, hogy azóta is rendszeresen jár, heti több alkalommal, és csak akkor hagyta ki az edzést, ha muszáj volt, esetleg valami közbejött.

IMG_2101[15425]

Miután leérettségiztem, az egyik első teendőm volt elkísérni anyát az edzőterembe. Természetesen nem véletlenül csatlakoztam, ideje volt folytatni azt, amit egyszer elkezdtem. Elkezdett kialakulni (vagyis inkább helyrejönni) nálam is a rendszer. Bár az őszi-téli időszak valóban kemény volt, úgy gondolom, hogy májusban nyugodtan csatlakozhattam volna hozzájuk, és sajnálom, hogy nem tettem. Az érettségire való készülés mellé remek lehetőség lett volna, hogy levezessem a feszültséget, felfrissüljek.

Ezen a tegnapi edzés során gondolkodtam el, ugyanis ez volt az egyik legeslegjobb. Hihetetlenül jól esett, utána teli voltam energiával, szinte pörögtem, kicsattanóan jó kedvem volt, emellett van az a bizonyos “edzés utáni érzés”, ami szintén feldobja az embert. 🙂

14102251_1153497651384658_4799063974822258272_n

Számomra eddig is egyértelmű volt, hogy ha kötelező dolognak fogod fel a mozgást, akkor az hamarabb lesz nyűg számodra, mint élmény. Szóval félre a “muszáj edzeni mennem, hogy jól nézzek ki” és az ehhez hasonló hozzáállásokkal! A cél az, hogy erős, egészséges, boldog és kiegyensúlyozott legyél, és örömmel töltsön el, hogy ma is tettél valamit a célod elérése érdekében. ❤

Ha megvan a jó hozzáállás, akkor már csak egy kis kitartás kell. Én pedig újra meg újra várom az alkalmat, hogy bizonyítsak magamnak. Ilyen szempontból áll előttem egy-két újabb akadály, ugyanis az egyetem és a költözés miatt új edzőtermet kell majd keresnem, emellett igazodni kell egy teljesen új időbeosztáshoz / órarendhez, és fontos, hogy mindeközben az étkezés is rendben legyen. Na de az akadályok azért vannak, hogy legyőzzük azokat, én pedig dolgozni fogok rajta, hogy ez így is történjen. 🙂

IMG_2118[15426]

Legyen szó kondiról, vagy különböző edzőprogramokról (például a Nike+ Training Club, amit itt említettem), soha nem késő elkezdeni, szóval hajrá! 🙂
-A.

Régi motivációs bejegyzésem 1. Régi motivációs bejegyzésem 2.  ♡


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

