THE HUNT CONTINUES

Augusztus közepe fele láthattátok a Stradi basics c. bejegyzést, a ruhavadászat pedig most folytatódik. A következő két webshop amit átnéztem a Massimo Dutti és a Mohito. Bár csak néhány dolgot emeltem ki mindkettőből, az egyértelműen alapdarabokat igyekeztem kihagyni, illetve a csíkos dolgokat is próbáltam mellőzni (aztán valahogy az első helyre pont egy csíkos került véletlenül, hoppá). Szóval megéri még nézelődni, mert sok szép dolog van még az általam hozott darabokon kívül is. 🙂

MASSIMO DUTTI

1. Striped t-shirt with front bow
Ez a csíkos felső csak egy a sok csodás darab közül, amit a weboldalon láttam. Pedig megfogadtam, hogy nem választok egyik oldalról sem csíkos ruhákat, mert valószínűleg a bejegyzés 70%-át kitenné, de most ezt kivételesen muszáj volt. Viszont ha valakit mégis érdekel a többi, nézelődjetek a T-shirts menüpontban. 🙂

2. Polka dot suit : trousers | blazer
Ezek az (enyhén férfias stílust idéző) lezser de elegáns darabok mindig is közel álltak hozzám, bár eddig nem igazán volt alkalmuk érvényesülni. Nagyon imádom! (:

3. Plaited detail sweater
Őszi-téli szezonban a kötött pulcsi must-have! Színben mindenképp fehér / szürke / krém színűt választanék, esetleg egy szebb barnát, akár a képen látható mintával, akár minta nélkül, a maga egyszerűségében.

4. Coat
Ezen a nadrágot bemutató képen nekem a kabát tetszett meg, amit sajnos nem sikerült megtalálnom a weboldalon, de mindenképp meg akartam mutatni. Viszont akit a nadrág érdekelne, ezen a linken találja meg.

5. Leather headphone
Bár ezt a darabot a férfi részleg kiegészítői között találtam, szerintem hihetetlenül elegáns darab, és eltekintve attól, hogy én személy szerint nem rajongok a hatalmas fejhallgatókért, akár még női “viseletként” is el tudom képzelni.



MOHITO

1. Kontrasztgalléros ruha
Hasonló ruhákat már régebb óta nézegettem, nagyon tetszik, ahogy a fehér gallér feldobja a klasszikus ‘kis feketét’. Ugyanakkor szívesen viselném ennek a típusnak a pöttyös, illetve kockás változatát is. 

2. Kontrasztgalléros ruha
Az előző ruha fehér verziója, csak nem akartam odazsúfolni a felsorolásba. Gyönyörű.

3. Laptop zsebes táska
Ezt a táskát már élőben is kinéztem magamnak, mikor a boltban jártam kb. egy hónapja. Hihetetlenül elegáns és praktikus a kialakítása, kellemes bézs színnel párosítva (de tengerészkék árnyalatban is kapható). Először sima kézitáskának hittem, így különösen örültem, hogy a laptopom is remekül belefér majd. Amikor megkerestem a webshopban láttam, hogy ez konkrétan egy laptop táska lenne. Ennek ellenére sok hellyel és zsebbel rendelkezik, szuper lehetőségek vannak a pakolásra. 🙂 (Egyedül azt sajnálom, hogy a vállpánthoz nincs külön akasztó, hanem így kell használni, így esetleg az érintkezés miatt kopni fog az aranyozott rész.)

 


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

