HOLIDAY

Sunny Beach… egy remek hét a családdal, barátokkal. A tengerparton, a napernyők alatt, a medencében, a bárban, a sétálóutcán, az Óvárosban. Napozás, kagylógyűjtés, homokvárépítő verseny, és még sok-sok közös emlék. 🙂 

Egy picivel korábbi posztban állítottam, hogy idén sem lettem barnább, ami így most már nem teljesen igaz, ugyanis egy kicsit leégtem és az be is barnult. Viszont mikor hazaértünk, egyből megkaptam két embertől is, hogy úgy látszik engem nem nagyon fogott meg a nap :DDD Tehát aki rám néz, azt hiheti, hogy fehér maradtam… pedig a fürdőruha által takart részeken tízszer fehérebb a bőröm, mint ami látszik. 😀

Éljen a Raffy rágógumis és ferrero rocher ízű fagyija!! Csodálatos! 😍

IMG_1917IMG_1910DSC_0123IMG_1913IMG_1914IMG_1804IMG_1911DSC_0128IMG_1915IMG_1784IMG_1598FullSizeRenderIMG_1664IMG_1562IMG_1727IMG_1779IMG_1912DSC_0332DSC_0387IMG_1916IMG_1533IMG_1918


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

