HELLO, IT’S SNOW WHITE

A képeket nézegetve rájöttem, hogy már csak egy alma hiányzik a kezemből. Nincs mit tenni, hófehér vagyok nyár vége fele, de az igazat megvallva én már akkor lemondtam a barnaságról, amikor tavaly egy balatoni és olaszországi nyaralás után ugyanolyan színnel jöttem haza, ahogy elmentem. 😀

Az elmúlt egy hónapot nyári munkával töltöttem, és rendesen át kellett gondolni, hogy mit vegyek fel naponta. Egyáltalán nem számítottam rá, hogy az ovis gyerekek (akikkel életükben először látnak!) között már az első napon lesz olyan, aki egyből az ölembe ül meg ilyenek, és hát a koszos kezecskéje meg a homokos zoknikája (hova lett a cipője a homokozótól a szőnyegig???) bizony szép kis foltot hagy a ruháimon.

A gyerekekkel eltöltött két hét után még jobban kellett agyalnom, ugyanis a következő 2 hét meszelés tennivalói kicsit nagyobb kárt okozhatnak a ruhában, mint egy kis kézlenyomat. Muszáj volt találnom egy-két darabot amit beáldozok, tehát semmilyen szettekben jártam, hogy a számomra kedves daraboknak nehogy baja legyen véletlenül, szóval rendkívül üdítő érzés végre ‘normális’ ruhában viszontlátni magamat. 😀

Nagyon szeretem a skater szoknyákat, mert sok mindennel lehet kombinálni, főleg ezt a fekete darabot. Jobb napokon még az a megtiszteltetés is érhet, hogy a hozzá párosított felső nem gyűrődik viselés közben :DD

kedvencDSC_0023DSC_0016DSC_0031DSC_0003DSC_0021

Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

