SWEET BREAKFAST

Ebben a bejegyzésben egy régebbi reggelimet láthatjátok, ugyanis kb. két hónappal ezelőtt rászoktam a zabkására. Egy ideje nézegettem Zsofka csodás zabkásáit instagramon, így az ő receptjére hagyatkoztam, és sikerült teljesen ráfüggni. (Innen is köszönöm a receptet!) 🙂 Eleinte folyamatosan ez volt a reggelim, vacsorám…Viszont be kell valljam, a képen látható adag (bár így nem látszik) akkorára sikerült, hogy nagy nehezen megettem, és azóta eszembe sem jutott ilyet készíteni, annyira besokalltam tőle. 😀

DSC_0076

Elkészítés: 
Az alaprecept 4 evőkanál zabpehely és víz. Lassú tűzön főzd, amíg el nem kezd “buborékozni”. Én mindig keverek bele egy kis kakaóport is. 🙂
♡ víz helyett főzheted tejjel is, mennyisége ízlés szerint
♡ édesítőt (eritrit/stevia) is használhatsz, bár én anélkül készítem, a gyümölcs és a csoki elég édessé teszi
♡ érdemes kísérletezni többféle ízesítéssel (bogyós gyümölcsök, reszelt alma-fahéj, stb.)

A képen kakaós zabpehely látható banánnal, málnával, étcsokival, és chia maggal. 🙂 Szívesen hoztam volna több képet, de minden alkalommal ugyanezt a kakaós-málnás-banános változatot ettem. 😀

Én nagyon szeretem akár reggelire, akár nasiként elkészíteni, nem csak azért mert hamar kész van, hanem amellett hogy finom és olyan mint egy desszert, nagyon jól telít és utána nem járkálok pluszba nasizni. 🙂

DSC_0074DSC_0072DSC_0071

Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

