LIPSTICK DIARY

Még májusban szerettem volna hozni egy rúzstesztet, el is készítettem hozzá a képeket, de végül inkább nem írtam meg a bejegyzést. Nem igazán tudtam mit írni, mert még nem csináltam ilyet, és úgy gondoltam, meghagyom azoknak ezt a feladatot, akiknek konkrétan ezzel foglalkozik az oldala. Most viszont megtaláltam a képeket, és mégiscsak megmutatom nektek őket.

Tehát a képen látható az Avon márkájú Matt hatású ajakrúzs, ezen belül pedig az Adoring Love árnyalat.

DSC_0832

Nagyon jó állaggal és illattal rendelkezik, bár a többi matt rúzshoz hasonlóan ez is szárítja egy kicsit a számat, de szerintem nem vészes.

DSC_0814DSC_0815

Erőteljes, nagyon pigmentált, könnyű felvinni, egyenletesen fed és tartós.

DSC_0851DSC_0864

A színe nem teljesen olyan, mint amire a katalógus alapján számítottam, valamivel “rózsaszínesebb” rózsaszínt vártam, de ettől függetlenül megszerettem ezt az árnyalatot, és szívesen hordom. 🙂

DSC_0881

Azért szerettem volna egy ilyen bejegyzést, mert rúzsmániás vagyok bennem is sok kérdés felmerül egy termékkel kapcsolatban a katalógus lapozgatása közben, és gondoltam leírom a teljesen amatőr véleményemet, hátha segítségül szolgál valakinek 😀 További szép napot nektek,
-A. 


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

