FRUIT INFUSED WATER

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én sajnos hajlamos vagyok órákig tenni-venni anélkül, hogy egy korty vizet is innék. Pedig a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás elengedhetetlen, főleg nyáron a nagy melegben, ezért én is igyekszem odafigyelni erre. A hatalmas hőségben nekem a jó hideg víz esik a legjobban (bár amúgy sem vagyok nagy üdítős), de ha nem azért iszom mert szomjas vagyok, hanem a folyadékpótlás miatt, akkor előfordul, hogy “megunom” a víz ízét. 😀 Szóval aki hasonló “problémákkal küzd”, annak érdemes pár percet gyümölcsdarabolásra szánni, és meg is van a megoldás. 🙂
Bár a képen látható citromos-epres verzióban a sok citrom elnyomta az epret, ettől függetlenül kellemes íze volt. Népszerű még a citrom-menta, uborka-lime, eper-narancs párosítás is. Nagyon sok lehetőség van, aminek a képzeletetek szab határt, akinek pedig nincs ötlete, annak érdemes nézelődni Pinterest-en, ott remek variációk vannak. 🙂
DSC_1248DSC_1226DSC_1215DSC_1275DSC_1239DSC_1291


Ha követni szeretnél:  instagram❤ facebook❤ lookbook

Vélemény, hozzászólás?

