A FEW ACCESSORIES

Elérkezett a provizórium időszaka az érettségi és a ponthatárok nyilvánosságra kerülése között, és hogyha minden jól megy, akkor szeptemberben irány az egyetem, költözünk. Ebből kiindulva pihenésképpen délután végigfutottam a Zara és H&M weboldalán a Home részleget, és kiválogattam egy-két kiegészítőt, amit szívesen látnék a lakásban. 🙂

ZARA HOME

zarahome

1. Fürdőszobai szett, fehér (link)
2. Fürdőszobai szett, bézs (link)
3. Csíkos ágynemű (link) – bár az egyszerűség jegyében inkább egyszínű ágyneműt választanék, ez a bézs csíkos darab nagyon tetszik. 🙂 
4. Fa tárolódoboz (link) – kár, hogy nincs teteje, nem lezárható.
5. Tál (link) – a gabonapehely- és zabkásaimádók számára mint én, kötelező darab. 🙂
6. Étkező szett (link)

H&M HOME

hmhome

Amikor nem írok bejegyzést róla, akkor csomó mindent találok a H&M home-ban ami tetszik, míg most, amikor kellene, többnyire csak párnahuzatokat találtam.  
1. Antracit szürke (link)
2. Csíkos (link) ❤
3. Szürke  (link)
4. Világosbézs (link)
5. Sötétbarna (link)
6. Pálmafás (link)
7. Kőkerámia doboz (link)
8. Ananász gyertya (link)

Vélemény, hozzászólás?

