GAME OF THRONES DRAGON EGG | DIY

Sziasztok! Egy újabb Trónok harca DIY bejegyzést hoztam, és ajánlom kipróbálni azoknak, akik szívesen díszítenék a szobájukat olyan “sárkánytojással”, amit viszonylag gyorsan és egyszerűen el tudtok készíteni. 🙂

DSC_1185-sz

Kellékek:
– műanyag tojás (én innen rendeltem )
– rajzszög (kb. másfél csomagot használtam fel 1 tojáshoz)

A talpazathoz:
– fa “lap”, négyzet alakú (méret tetszés szerint, az enyém 6,5 x 6,5 cm) 
– forgácslap csavar (4×30)
– fekete festék (spray, vagy tempera)


Elkészítés: Fogod a tojást, és lentről kezdve elkezded beleszúrni a rajzszögeket, egymás mellé sorba. (A tojás alulról lyukasztott, kb. 1 cm távolságot hagyj a lyuk és az első sor között!) Amikor kész van a sor, a következőt úgy kezded, hogy fedje az előző sort, ahogy  a képen is látható. Ezt ismételd addig, míg az egész tojást be nem fedi a rajszög, és ha ez kész, tulajdonképpen kész is van a sárkánytojásod. Tetszés szerint lehet festeni, díszíteni vagy bármi, nekem így jó ahogy van. 🙂

cats

Talpazat:
1. Fogod a fa lapot, és lecsiszolod az oldalait. (Én a képen látható fa lapot pont így találtam, nem kellett méretezni. Értelemszerűen ez a nulladik lépés, ha neked nincs pont olyan méretű és alakú lap, amit szeretnél.)
2. Beméred a fa lap közepét, és kifúrod (4×30 csavar -> négyes lyuk).
3. Befested a fa lapot minden oldalról a festékkel, majd hagyod száradni.
4. Odailleszted a tojást, és alulról összecsavarozod.

DSC_1178DSC_1181

DSC_1185-sz

A talpazat nyilván nem kötelező, de szerintem így jobban néz ki. Akinek több ideje van, az csinálhat a tojásokhoz ládát is. 😀

További szép napot, jó tevékenykedést 🙂
-A.


Ha követni szeretnél:  instagram facebooklookbook

GAME OF THRONES DRAGON EGG | DIY” bejegyzéshez 2 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

