SUMMER, I’M READY

Az utóbbi időszak egyik legfelemelőbb pillanata volt kisétálni a szóbeli érettségi terem ajtaján. Besétálni is jó volt, mert úgy fogtam fel, hogy végre én jövök, és végre túl lehetek rajta. De úgy kisétálni, hogy a kihúzott tételek miatt sem aggódtál kidolgozás közben és a felelet is jól sikerült, arra nincsenek szavak. 😀 Amikor érzed, hogy túl vagy rajta… kész, megcsináltad, nem csalódtak benned. Amikor eltűnik a teher a válladról, hogy “azért még nem ártana átnézni”, “most tanulnom kéne”, vagy “vajon elég lesz ennyi tanulás?”. Elég volt, és teljesen megérte.

DSC_1256

Írni akartam egy bejegyzést szóbeli előtti nap, amikor úgy éreztem, hogy nem tudok semmit és biztosan elrontottam, túl keveset készültem. Le akartam írni, hogy tisztában vagyok vele, hogy lesz ennél nehezebb is és lesz, hogy egy vizsgára kell összesen annyit tanulni, mint most. Viszont ahhoz, hogy szerencsém legyen ilyen vizsgákhoz, először be kell kerülni, szóval bármilyen egyszerű is az érettségi így visszatekintve, hiába mondják, hogy nem kell panaszkodni mert lesz rosszabb, csak ott van a nyomás, hogy azért elég sok minden múlik az eredményen, az abból kapott pontokon.. 

DSC_1257

A felelés pozitív élménye mellett három dicsérethez is volt szerencsém, ezek után azt hiszem sikerült elég jó eredménnyel lezárni a középiskolai éveket, most pedig végre nyár van nekem is! ❤

Végre jöhet egy kis kikapcsolódás, szabadidő… Sok sikert aki még szóbeli előtt áll, és jó pihenést, aki már túl van rajta! 🙂
-A.

Vélemény, hozzászólás?

