LITTLE THINGS

Még télen találkoztam egy bejegyzéssel, amit facebookon osztottak meg. A bejegyzés mellé egy kép volt csatolva egy kislányról, a szövegben fölötte pedig az állt, hogy ez a lány nagyon szereti a képeslapokat, és aki gondolja, küldjön neki karácsonyi képeslapot, nagyon fog örülni neki. Sajnos karácsony már elmúlt, mikor a sorokat olvastam, de elmentettem későbbre, és elhatároztam, hogy én is küldeni fogok neki. Ezt az elmentett bejegyzést ma találtam meg, és előzetes megkérdezés után írok róla pár gondolatot.

large (1)

Kuli Hajnalka egy 8 éves, első osztályos kislány. A magzati korban, anyukája pocakjában kapott betegség miatt Hajninak a járás okozza a legnagyobb nehézséget. Egy komoly műtétet követően, 5 éves kora óta tud lábra állni. Hajni egy kedves, vidám csaj, aki imád biciklizni.” (forrás)

Azért szerettem volna ezt megosztani a blogon, hátha az olvasók, vagy bárki aki ide téved és ezt olvassa, kedvet kap és szívesen küldene egy szép képeslapot, vagy egy aranyos levelet Hajninak, hogy mosolyt csaljon az arcára.

large

Aki szeretne képeslapot küldeni, annak privát üzenetben fogom elküldeni a címet. Itt a facebook oldalon is meg tudtok keresni a címért, esetleg kommentben is írhattok elérhetőséget, hogy hova küldjem. 🙂 ❤

További szép napot mindenkinek,
-A. 

Vélemény, hozzászólás?

