GAME OF THRONES PILLOW | DIY

Az érettségi vizsgák miatt elég régen írtam, amiről annyit, hogy köszönöm túléltem, és majdcsak kiderül, hogy hogy sikerült. A napokban kihasználva az utolsó írásbeli vizsga előtti kis szabadidőmet, a Trónok harca olvasás mellett elkezdtem nézelődni DIY projektek után. A végeredmény pedig egy Közeleg a tél feliratú párna lett. 🙂

DSC_1209

Kellékek: 
– párnahuzat / anyag amiből a párnahuzat készül (érdemes olyan anyagot választani, amibe ha beleraksz például egy cetlit amin van felirat, átlátszódik valamennyire, így könnyebb lesz felvinni rá a mintát.)
– a minta kinyomtatva, amit a párnára szeretnél
– olló, cellux
– ceruza, textilfilc (vagy textilfesték, kinek mi a kényelmesebb)

(0. lépés: Ha nincs olyan párnahuzatod, ami erre a célra véletlenül pont megfelelne, akkor a kiválasztott anyagodból – nyilván olyan minőségű amire lehet a filccel, festékkel festeni – varrj egyet. Egy dolog biztos, hogy varrni nem tőlem fogtok megtanulni :D)

DSC_1186

1. lépés: Vágd ki a mintát, és helyezd el egy kartonon tetszés szerint, és ragaszd rá. A karton azért kell, hogy ne mozduljanak el rajzolás közben a kivágott darabok. Ha kész, ezt belerakod a párnahuzat belsejébe, helyre igazítod tetszés szerint.

DSC_1187

2. lépés: Ha minden a helyén van, elkezdheted átrajzolni a mintát ceruzával. Ha nagyon jól átlátszik és biztos vagy magadban, kezdheted egyből a textilfilccel / festékkel. Én nem voltam biztos magamban, és először inkább ceruzával rajzoltam meg a dolgokat.

DSC_1191

3. lépés: Ha megvan a ceruzás vázlat, jöhet a filc.

DSC_1192

Ha sikerült átrajzolni / festeni az egészet, akkor tulajdonképpen készen is vagyunk. A filcen nem volt semmi utasítás, én pedig nem csináltam ilyesmit ezelőtt, ezért utánaolvastam, és miután kész vagyunk, nem árt kivasalni, így tovább rajta marad a minta, illetve maximum 30 fokon lehet mosni.

DSC_1209DSC_1211

Szép napot nektek,
-A.

Vélemény, hozzászólás?

