DIY ORGANIZER

első

Veletek is gyakran előfordul, hogy sose találjátok a fiókban amire épp szükségetek van? Vagy csak az zavar, hogy össze-vissza vannak a dolgok, és rossz belenézni, akkora a rendetlenség? Ahhoz hogy rend legyen, nincs másra szükséged, csak egy üres gabonapelyhes dobozra, és csomagolópapírra…

(…meg ollóra, vonalzóra, ceruzára, ragasztóra, és egy kis szabadidőre 😀 )1lépés

  1. Vegyél egy üres gabonapelyhes dobozt, és vágd le az alját. (Találd ki milyen magas legyen a széle, és annál nagyobbat vágj, hogy kisebb ollóval szép egyenesre ki tudd majd javítani.)

2lépés

2. A levágott részre vonalzóval rajzold fel, hogy mekkorára akarod hagyni az oldalait, majd  egy kisebb ollóval vágd a végső méretre az oldalakat, szép egyenletesen.

3lépés

3. Ha megvan a tartó formája, vedd elő a csomagolópapírt, amivel be szeretnéd vonni. Én a belsejét virágmintással, a külsejét fehér öntapadós csomagolóval fedtem be. A tartó alját rajzold körbe azon a papíron, amit belülre fogsz ragasztani, majd vágd ki.

4lépés

4. Arra a csomagolópapírra, amivel kívülről fogod bevonni, szintén mérd rá a tartót. Én minden oldalon kb. 4 centimétert hagytam szélen, hogy belülről is befedje az oldalát. Vágd ki a kimért területet.

5. Fedd be a tartó külsejét a csomagolópapírral. A sarokban található négyzeteket vágd le, így egyszerűbb behajtani a csomagolópapírt, szebben lehet “eldolgozni”.

5lépés

6. Végül, az utolsó lépés: a belülre kimért papírt kend be ragasztóval, és ragaszd bele a tartóba. Dolgozd el szépen, hogy ne legyen levegős, és kész is vagy.

A kész tartóba tökéletesen beleillenek többek között a rúzsok ❤ . Én azokat a sminkcuccaimat raktam bele, amiket nem szoktam gyakran használni, így most már az asztalon található bögrém könnyen átlátható, csak pár apróság van benne amikre naponta szükségem lehet (szempillaspirál, korrektor, stb.). Sokkal jobb így belenézni a fiókba, hogy nincs olyan nagy káosz. 😀

Remélem tudtam segíteni, és ti is kedvet kaptatok egy kis “rendrakáshoz”. Szép hetet nektek!
-A.

DSC_0837-013

DSC_0840-014
DSC_0842-015DSC_0846-017DSC_0848-018DSC_0850-019

Vélemény, hozzászólás?

