LIVING ROOM DESIGN

Tegnap délután kedvet kaptam a lakberendezéshez, és mivel egyébként is albérletet fogunk keresgélni lassan – ha minden jól megy-, eszembe jutott, hogy megtervezek egy olyan nappalit és hálót, amiben szívesen laknánk. Körülbelül egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány pesti lakásban jártam már, és hát azokon kívül biztos több változat van még.. Én most egy konkrét lakás nappaliját vettem a szoba kialakításának alapjául, viszont teljesen máshogy rendeztem be, és semmi sem méretarányos. (Sőt.)

így készült

gpcsAdflOu4IXpDY

A konyhából belépve tehát ez a látvány fogad bennünket. Igyekeztem az egyszerűségre, visszafogottságra törekedni, ezt támasztják alá a hófehér falak, bútorok. A falon található hatalmas kép sajnos elég rossz minőségű és színű a képen, élőben nem feltétlenül azt tenném oda, viszont nagyon kicsi a választék a programban, és nem akartam üresen hagyni azt a falat.

8T_dFGML8EpTXWRa

A fehérséget szerettem volna ellensúlyozni ( jóból is megárt a sok 😀 ), ezért választottam ezt a krém színű kanapét és a fekete szőnyeget. Bár a kanapé és a túloldalon található tv szekrény között elég sok hely van, ez az átlátszó “dohányzó” asztal mégis nagyobbá teszi a teret. A cica muszáj volt. 

hquRTl6ISXH6j0cb

A szoba egyik sarkában igyekeztem olyan teret berendezni, ahol az ember bekuckózhat olvasni vagy teázni/kávézni a lámpa fénye mellett. Sikerült úgy berendezni az egészet, hogy a szoba átlátható maradjon, és ne “vesszen el a kapcsolat” a bent tartózkodók között. (Ezalatt azt értem, hogy kellemetlenebb lenne úgy beszélgetni, ha például a kanapé háttal lenne az asztalnak.)

f9fRvyiky7QABcpK

Az asztalt nem csak étkező asztalnak, hanem “kettő az egyben” asztalnak szántam, mert ha már van hely és fér, akkor véleményem szerint praktikusabb egy nagy asztal amit étkezőnek és a nagy felület miatt egyben íróasztalnak is használhatnak többen.

LaVSPg4GAH8RKS-1

Szóval így nézne ki az általam tervezett nappali a fent említett lakásban. A hálószobát is hozom hamarosan, de most csak erre volt időm. További szép estét nektek! : )

 

 

Vélemény, hozzászólás?

