START THE DAY WITH A SMILE…

… AND FINISH IT WITH CHAMPAGNE!

sdgsg.jpg

Bár én még valahol a füzeteimben és az ókori Hellász világában vagyok elveszve (segítség..), addig a legtöbben már biztos az esti bulira készültök. Nem tudom ti hogy vagytok a fogadalmakkal, de én úgy döntöttem, hogy maradok a tavalyi dolgoknál, igyekszem továbbra is tartani azokat. Talán annyival egészíteném ki a rendszeres mozgás, rendes étkezés, és értelmes időtöltés sorozatot, hogy nagyon nagyon belehúzok a tanulásba.  Ezt az évet már tényleg nem szabad a szerencsére bízni, nekem tenni kell érte hogy úgy sikerüljön ahogy szeretném. Mint sok minden más. 🙂

Köszönöm nektek, hogy idén is követtétek a blogot, szeretettel várlak benneteket jövőre is! Vigyázzatok magatokra, boldog új évet mindenkinek!
Puszi,
-A.

large (1)

 

image source

Vélemény, hozzászólás?

