JESUS CHRIST(MAS)!

A karácsonnyal kapcsolatban egy dolog biztos; hogy sosem úgy alakul ahogy tervezted. (Meg a Reszkessetek betörők. Az is biztos. :D) Nincs is erre jobb példa, mint a jelenet, amint a december 26. napján a 14:00-kor kezdődő családi karácsony előtt én 13:55-kor köntösben és pizsamában – ahogy felébredtem – csomagolom az ajándékokat, indulásra a legkevésbé sem készen. Legalább az ajándékok kész lettek. Nekem pedig bele kellett törődni. #WokeUpLikeThis. Meg #NoFilter.

DSC_0225

Idén bár terveztük, sajnos mégsem sütöttünk mézeskalácsot, viszont a családi ebéden mama névre szóló mézeskalácsszívekkel várt bennünket, ami nagyon édes volt. ❤

Az ajándékokra visszatérve. Számomra (is) zavaró, hogy  néhány esetben mennyire az ajándékokról szól már  ez az ünnep. Én idén (is) igyekeztem hasznos illetve jelképes ajándékokkal meglepni a szeretteimet, amit nem csak azért adok, mert “kell ajándék”, hanem mert reméltem, hogy tényleg örömet okoz. Sajnos ez sem sikerült teljesen úgy  ahogy szerettem volna, főleg hogy saját kézzel készített tárgyakra nem is volt időm most. Mindennek nagyon örültem, amivel engem ajándékoztak meg, és a legjobb dolog ebben az ünnepben az volt, hogy együtt lehettem a szeretteimmel.

“Ezüst esőben száll le a karácsony, a kályha zúg, a hóesés sűrű; a lámpafény aranylik a kalácson, a kocka pörög, gőzöl a tejsűrű. Kik messze voltak, most mind összejönnek a percet édes szóval ütni el, amíg a tél a megfagyott mezőket karcolja éles, kék jégkörmivel.”


Volt még valami, amire vágytam. De azt sajnos se kapni, se visszakapni nem lehet. Több IDŐ. Idő amit a családommal, a szerelmemmel, a barátaimmal tölthetek. Idő magamra, a tanulásra, a pihenésre. Viszont egyértelmű, hogy ez nem így működik, így hát tanulnom kell. Megtanulni beosztani az időmet úgy, hogy meglegyen az egyensúly.

És ha már a tanulásról van szó, nem ártana neki állni a magyar és töri tételeknek. Szörnyen idegesít ahogy bámulnak rám a füzetek az asztal sarkáról. Pedig direkt oda raktam őket, hogy ösztönözzenek hogy leüljek és elkezdjem. Egyébként ez nem is jellemző rám, hogy utolsó hétre hagyom a dolgokat, mindig megcsináltam szünet előtt mindent, hogy szünetben semmi ilyen dolgom ne legyen. Most pedig lesz. De ez az év tényleg erről szól, úgyhogy jobb belehúzni. Meg is fogadom szilveszterkor. Hátha majd be is tartom.

10561787_1167169669979645_5551652389754280419_n

Remélem mindenkinek jól teltek és telnek az ünnepek, szilveszterig még igyekszem majd egy új bejegyzést hozni, két tétel kidolgozása között. Másra úgysem nagyon leszek képes az elkövetkező napokban, belegondolva, hogy milyen izomláz vár rám reggel a mai edzéstől. Pedig semmi nem volt szinte, szörnyű milyen hamar elfáradtam. Szörnyű. Régen voltam. Menni kell rendszeresen!! Vigyázzatok magatokra, jóéjt! : )
-A.

Vélemény, hozzászólás?

