PROM

Csak ültünk ott és mosolyogtunk. Hallgattuk a beszédet, néztük a tizenegyedik évfolyam műsorát, és közben lassacskán tudatosult bennünk, hogy ez mind miattunk és értünk van. Mert pár perccel ezelőtt még sorban állva vártuk, hogy Tancinéni a blézerünkre tűzze a szalagot, izgulva, nehogy elvágódjunk a csúszós parkettán, miközben odavonulunk a Hall Of Fame című zenére ennyi ember előtt. (Előtte titkon reménykedve, hogy a tűzés alatt a Star Wars főcímdala fog szólni. Felvetettük ötletnek, de elvetették. 😦 ) Szóval bár tudatában vagyok a ténynek, hogy végzős vagyok, és tegnap volt a szalagavatóm és mindjárt ballagás, meg érettségi, mégsem érzem ezeknek a dolgoknak a súlyát. Hogy jövőre már nem a szokásos terembe fogok belépni reggelente, és nem ez az osztály fog várni rám bent, minden más lesz, ebbe belegondolni rossz, és távoli… egyelőre. Na de a tegnap estére boldogan kell visszatekinteni, nincs szomorkodás. 🙂

Büszkén jelenthetem, hogy sikerült túlélni a csúszós parkettát a szalagtűzés és a keringő alatt is, ami egyébként egész jól sikerült, leszámítva azt, hogy a  tánc első pár lépése után mikor pörögtem egyet és látószögembe került a többi lány valamint a saját nyújtott kezem, felfedeztem, hogy elfelejtettem felvenni a fehér kesztyűt… ami mindenkin van csak rajtam nincs, szóval hoztam a formámat, ugyanis a nagy öltözködésekben az lemaradt rólam. Emellett van még egy pillanat amit még most is tisztán fel tudok idézni. A lányoknak kört kellett alakítani és bepörögtünk, erre hirtelen a ruhám összeakadt az egyik osztálytársaméval, és már jönni kellett hátra és közöttünk jött volna előre a párom, a ruha pedig még mindig nem jött szét… Az az aggodalommal és idegességgel teli nézés ahogy egymásra néztünk Bernával, azt még mindig látom magam előtt. De sikerült megoldani és nem lett belőle gond. 😀 Mindezek ellenére jó volt, most már nem kell izgulni, viszont azért hiányozni fognak a táncpróbák.

 

Vélemény, hozzászólás?

