SWAN LAKE

A mai napon őszi nagytakarítást tartottam a szobámban, ami elég eredményesen zárult, bár azért a gardróbomra még ráférne egy rendrakás, de ahhoz most nem volt kedvem, szóval új elfoglaltság után néztem. Emlékeztem, hogy volt még pár iskolai beadandó amit el kell készítenem, sikerült haladni és már csak az olasz van hátra, de közben valamilyen oknál fogva elkezdtem nézegetni a nyári képeket, és találtam párat ami ide készült, mégsem raktam fel nyáron.. Szóval jöjjön egy kis nosztalgia: nyári hőség, tűző nap, (okos Anna full feketébe:D:D), sajtos pizza, jéghideg limonádé, ice’n’go ❤ , nyári szünet. Aztán ezeket végiggondolva kinézel az ablakon ahogy zúdulnak le a falevelek a földre és érzed a bőrödön azt a csípős hideg szellőt ami kint fúj, és egyszerűen bruh.. 😀 Természetesen ez így van jól, mindennek meg van a maga ideje, és az őszben is ott van a szépség, sőt… Csak jól fel kell öltözni. Az utóbbi napokban – bár szép idő volt, – elég gyakran visszasírtam a nyári meleget. Meg úgy az egész nyarat. Csodás volt.

DSC_1016 DSC_1020 DSC_1014 DSC_0973 DSC_0998 DSC_0965 DSC_0935 DSC_0924 DSC_0878

Vélemény, hozzászólás?

