BARMAID

Az esőcseppek halk kopogása az ablakon, a borongós égbolt látványa, és a hűvös idő teljes mértékben megadják azt a tipikus őszies hangulatot, amikor egy kellemes forró ital mellett, melegen betakarózva legszívesebben csak egy jó filmet nézne az ember. Az én délutáni programom ez lesz, ha már a hangulat és a körülmények adottak… ráadásként egy kis palacsintasütéssel. ❤

A rossz idő ellenére egy olyan szettet láthattok, amit még az utóbbi napokban viseltem, mikor a hőmérséklet bőven ütötte a 30 fokot. A felhajtott hosszúnadrág eltereli a figyelmet az oldalt kivágott felső nyárias hatásáról, emellett bőven el is fért rajtam a reggeli hűvösben a buszváróban, viszont délután sem volt vészes, és nem sültem meg benne (annyira).

A nyár vége körül újra elkezdtem aktívabban használni a tumblr-t, ott lettem figyelmes ezekre a nyakamban látható köves nyaklánc/ok/ra, ami szerelem volt első látásra, így már be is szereztem három típusban/színben. Csak nehéz döntés, hogy mikor melyiket viseljem, kár hogy nem tudom mindhármat egyszerre felvenni, gyönyörűek.
{Tumblr oldalaim: a régi – annaacsontos | az új – annacsontos . Tudom, kreatív vagyok névadással kapcsolatban:D:D Egyébként mindkét oldalt ugyanúgy használom még mindig, a régin inkább inspirációs képek vannak illetve ami megtetszik, az újon pedig majd saját képeket és gondolatokat is megtalálhattok majd, bár többnyire ott is weheartit-es képeket osztogatok meg egyelőre. 😀 } Akinek van tumblr oldala, nyugodtan írja a bejegyzés alá kommentben, kíváncsi vagyok. :D
Végül, mivel eljött ez a borongós idő is, mondanám, hogy használjátok ki és töltsétek az estét ti is a forrócsoki, film, esetleg palacsinta kombinációval, de mivel még csak szeptember első hétvégéje van bőven lesz még rá alkalom: hétvége, és rossz idő is az elkövetkező pár hónapban. Jó pihenést mindenkinek! (:
-A.

DSC_0017 DSC_0018 DSC_0025 DSC_0045 DSC_0038 DSC_00442222 DSC_0041

Vélemény, hozzászólás?

