FIRST DAY OF SCHOOL

Szeptember 1: túlélve. Az első nap alaphangulatához képest nagyon jól indult a reggelem ( ❤ ), és a nap összességében sem volt vészes, bár az nem igazán tetszett, hogy a magassarkú feltörte a lábamat, – nem is értem, pedig már vagy ezerszer volt rajtam – illetve a jó hírekhez társultak kevésbé jók/tetszőek is, de ez már csak ilyen. Természetesen megvan az órarend (őszinte leszek: a tavalyi órarendemben szereplő keddi 2 – negyedik és ötödik – óra nagyon hiányozni fog és sokkal szimpatikusabb volt mint a mostani 7 óra, nem is értem miért :D:D nem baj, kibírom), elkezdjük lassan tervezgetni a dolgokat a Péter András napokra, és ahogy az lenni szokott, elvileg pontosan tudjuk a szünetek, a ballagás, és a szalagavató időpontjait.

Egyébként az egyik számomra egyáltalán nem tetsző tény az pont a szalagavatóval kapcsolatos. Igazából már tavaly év vége fele is szembesültem a dologgal, de most lett / lesz igazán aktuális, ugyanis nem lehet saját magunknak ruhát bérelni. Közös megegyezés alapján választanak a lányok, azt hiszem 3 bemutatott típusból egy ruhát, és olyan lesz mindenkinek. A következő pár sorral sem “a világot megváltani” nem tudom majd, se megbántani nem szeretnék senkit, csak leírnám a véleményem. Először is: nem azzal van gondom, hogy ugyanolyan ruhákat kell viselni. Én megértem, hogy legyen a tánccsoport ruhája egységes, mert úgy szép, ez így van. De könyörgöm, a lelátóról mégis ki látja, hogy kinek milyen minta/dísz van a ruháján?! Távolról mind ugyanolyan… Valamint ha nem tetszik az a három amit hoznak, akkor miért táncoljak benne? Ha megbeszélünk egy konkrét színt, és abroncs szélességet illetve ruhahosszt (esetleg típust) amihez tartani kell magunkat, akkor miért nem intézheti saját magának a ruhát, aki akarja? Aki igényt tart rá, az meg csoportosan béreljen ezekből a darabokból amit hoznak mutatni. Tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű, de mindenki tudja hogy mi az amit megengedhet magának, és én úgy gondolom, hogy bár lehet bonyolultabb, de biztos vagyok benne, hogy meg lehetne oldani. Ugyanis nem fog az összes lánynak ugyanaz a ruha tetszeni, és nem fog az összes lánynak ugyanaz a ruha jól állni. Én nem egy olyan ruhát akarok viselni, ami “hát, elmegy egynek, a többség ezt választotta” és talán nem is fog jól állni, mert pont nem illik a testalkatomhoz. Évek óta várom ezt a napot, hogy egy gyönyörű ruhában táncolhassak a szalagavatómon, ami tetszik, jól mutat rajtam és jól érzem magam benne. Eszem ágában sincs felfújni ezt a dolgot, és valószínűleg nem is lesz ebből semmi, de vannak még páran akik egyetértenek velem, és úgy gondolom, hogy igazán lehetne nekünk is beleszólásunk és lehetőségünk dönteni arról, hogy mi mit szeretnénk viselni ezen a bizonyos napon.

Remélem mindenkinek jól telt a mai nap, most pedig rohanok, mert nemsokára indulok vezetni. Vigyázzatok magatokra (főleg aki a közelben lakik :DDD), szép délutánt!
-A.

DSC_1477 DSC_1486 DSC_0004 DSC_0025

Egyébként ez a bejegyzés egy kis meséléssel és néhány képpel csak arról szólt volna, hogy milyen volt az első napom, de véletlenül kiírtam magamból a szalagavatós dolgokat is. Bocsi.

Vélemény, hozzászólás?

