WORKOUT MOTIVATION

Régebben elterveztem, hogy gyakrabban és több témában is szeretnék bejegyzéseket írni, de szabadidő hiányában már annak is örültem, ha sima outfit posztokat tudtam feltölteni. Szeptembertől kezdődik a végzős évem, és valószínűleg ennyi időm sem lesz majd, de mindenképp próbálom majd tartani az eddigi aktivitásomat, és lehetőségeim szerint jelentkezni kiegészítő posztokkal, mint például a mai. 

Többször is megfordult már a fejemben és kedvet kaptam, hogy edzéssel kapcsolatosan írjak nektek, de eddig nem éreztem úgy, hogy annyira értenék hozzá. Hát… se személyi edző, se táplálkozási tanácsadó nem lettem azóta (:D), mégis szerettem volna egy ilyen témát elindítani, jobb ötlet híján a saját véleményemmel, illetve tapasztalatommal. Ezt a bejegyzést elsősorban magamnak szántam, de remélem lesz olyan, aki erőt merít belőle illetve kedvet kap, hogy belekezdjen valami újba. Egy kis motiváció kedd délutánra, sok szeretettel! 😀 ❤

Bizonyíts magadnak! Kit érdekel, hogy mit gondolnak mások? Csak saját magadnak kell megfelelned. Az a fontos, hogy te legyél elégedett magaddal. Hogy eljöjjön az a pillanat, amikor a tükörbe nézel, és azt mondhasd: “igen, megcsináltam!”

large

Más nem fog megdolgozni érte helyetted, márpedig azzal ha csak ülsz és szomorkodsz / panaszkodsz / vágyakozol, te se leszel előrébb. Te vagy az egyetlen aki képes rá, csak te tudsz változtatni! Azért csináld, mert szereted a tested, ne azért mert utálod! (:

large (1)

Érezz rá! Az edzést ne kényszernek, kötelességnek vagy tehernek érezd, ne csak egy újabb pont legyen a listádon amit teljesíteni kell. Ha kitartóan dolgozol a célod elérése érdekében, egy bizonyos ponton észreveszed, hogy felszabadulsz közben, és már nem csak az elégedettség miatt, hanem feszültséglevezetés és pihenés céljából is ragaszkodni fogsz hozzá.

large (2)

Kitartás! Senki nem mondta, hogy könnyű lesz. Ez nem egy gyors folyamat, sok türelem kell, hogy sikeres legyél. Nem egyik napról a másikra fog látszódni az eredmény, de pont ezért nem szabad hamar feladni. Ha most feladod, hová tűnik az idő és erő amit belefektettél? Meg tudod csinálni. Minden alkalommal közelebb kerülsz a célodhoz!

4

Ne add fel az evést! Én az alaptestalkatomból kifolyólag vékony vagyok, soha nem kellett megvonnom magamtól ételeket (szerencsére, ugyanis imádok enni), és remélem ez nem is fog változni. Bár nálam étkezés szempontjából inkább a rendszerességgel és az étel típusával van gond, de ez már egy másik téma. Úgy gondolom, hogy helyes táplálkozás és rendszeres edzés mellett nem feltétlenül kell megválni a szeretett ételektől, és evési szokásoktól.

5

A végére hagytam a mondatot, ami engem a legjobban biztat: “Az eredmény motivál” …és így kezdődik minden. ❤

{Képek forrása itt.}

WORKOUT MOTIVATION” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

