HAPPY BIRTHDAY! (3)

A blog harmadik születésnapja alkalmából hoztam nektek ezeket a képeket az egyik kedvenc outfitemről. (Na jó, igazából születésnap nélkül is hoztam volna, és be kell vallanom, ha az admin felületen nem kapok értesítést a harmadik évfordulóról, akkor eszembe sem jutott volna, sőt teljesen ki is ment a fejemből. Mentségemre legyen, hogy nyáron egyébként is időzavarban vagyok. :D:D) A választásom egy egyszerű de elegáns szettre esett, ami ha belegondolunk, teljesen alapdarabokból áll. A fehér ing – úgy gondolom – bárki szekrényében megtalálható, nekem személy szerint három is van (ingmánia, tudom tudom :D). A szakadt farmer számomra feldobja az egész szettet, így kevésbé tűnik átlagosnak a tipikus “ing és magassarkú”.

Farmer: Tally Weijl / Napszemüveg: H&M / Cipő: Tamaris

Egyébként jófej vagyok, a saját szülinapomról nem tudtam külön bejegyzést írni, erről meg igen. Szép volt.

DSC_0422 11822109_689516424518368_295860163_o DSC_04381 DSC_0430 DSC_0544_3   DSC_0428
DSC_0438

Pictures by / Köszönet a fényképekért Török Dávidnak! (:

Vélemény, hozzászólás?

