ITALY PART 2

PÉNTEK (HEADLIGHTS) Kirándulós nap volt, az első úticél pedig Treviso, hihetetlenül hangulatos helyeken jártunk, a csodaszép épületek lenyűgözőek voltak. Kaptunk egy kis szabadidőt, majd indultunk tovább Caorléba, ahol szintén szabad program volt, sétáltunk a hatalmas köveken a part mellett, a kis hangulatos utcákban a színes házak között, beültünk pizzázni. Miután visszamentünk Bibionéba előttünk volt az este. Még csütörtökön fedeztük fel a Beercode nevű kis helyet a sétálón, az lett a törzshelyünk az utolsó pár napra, esténként visszamentünk vacsorázni és koktélozni, szóval a péntek este is ott indult. Két féle ételt kóstoltam ott, az egyiket háromszor is zsinórban: az Estiva elnevezésű bruschetta valami isteni finom volt, nagyon megfogott, az volt a vacsorám az utolsó 3 este. 😀 Vacsora után, a tengerpart mellett található Kocó elnevezésű szórakozóhelyre érkeztünk, nagyon jó hely, de sajnos én nem voltam jól így hazamentem pihenni.. hát a hőségben alapból nehéz elaludni, nemhogy ilyen fejfájással mint amit tapasztalhattam, de nagy nehezen sikerült az alvás mindezek ellenére. IMG_4916 IMG_4930 IMG_4944 IMG_4945 IMG_4947 IMG_4948 IMG_4952 IMG_4956 IMG_4973 IMG_4982 IMG_4986 IMG_4999 IMG_5023 IMG_5041 IMG_5063 SZOMBAT (WAITING FOR LOVE) Ismét pihenőnap volt, nagyrészt a sétálóutcán töltöttük, nézelődtünk, ettünk és vásárolgattunk. Késő délután egy utolsót fürödtünk a tengerben, ami most egész kellemes hőmérsékletű volt, egyből bele tudtam sétálni teljesen, nem kellett álldogálnom 5 perceket hogy szokja a testem a hűvös vizet. Egy kicsit úszkáltunk a langyos vízben, aztán mikor a “jujj valamire ráléptem”, illetve az “úristen viszketek, lehet hogy megcsípett egy medúza engem is?” mondatok elhangzottak, kisiettünk a vízből a partra, és napozással valamint kagylógyűjtéssel töltöttük az időt. Az esti program továbbra is a sétálóutca illetve a Beercode meglátogatása volt: egy utolsó bruschetta, egy utolsó koktél, könnyes búcsú… Másnap pedig az útba eső Postojnai cseppkőbarlang és a Predjamai-vár meglátogatása után véget ért a kirándulás, és már csak egy utunk volt: haza. 😦 IMG_5075 IMG_5080 IMG_5083 IMG_5085 IMG_5089 IMG_5090 IMG_5092 IMG_5097 IMG_5109 IMG_5110

Vélemény, hozzászólás?

