SUMMER

Bár egy hete ilyenkor már elkezdődött a szünet és nem kellett azon aggódnom, hogy másnap korán keljek, az elmúlt pár héten csak úgy úsztam a teendőkben, és szinte el sem hiszem, hogy az emelt angol érettségi és a sikeres eü illetve kresz vizsga után végre nekem is jut időm pihenni. Eleinte nem is tudtam mit kezdeni a sok szabadidővel ami hirtelen az ölembe hullott, viszont nem szabad elpazarolni egy percét sem… Már nagyon vártam, hogy végre a pihenés mellett utazhassak, több időt tölthessek azok társaságában akikkel imádok lenni, bármikor tudjak edzeni, ééés hát egy pár sorozattal is el vagyok maradva, szóval unalmasabb napokon végre erre is lesz időm. És természetesen igyekszem majd hozni a képeket a nyári szettekről is, ahogy lehetőségem lesz, reményeim szerint minél gyakrabban. Mindenkinek kellemes nyarat kívánok, jó szórakozást / bulizást / nyaralást! Vigyázzatok magatokra! (:

-A.

large (1) large large (4) large (3) large (2)

{Pictures’ source}

Vélemény, hozzászólás?

