CHANGE

Remélem mindenkinek jól indult az újév. A szilveszteri posztban említettem, hogy vannak terveim az idei évre a bloggal kapcsolatban, és az egyik a névváltoztatás. Mint láthatjátok, meglett az új név, több-kevesebb sikerrel a webcímet is sikerült úgy megváltoztatni, hogy a tartalom maradjon. Viszont ma többször is szembe jött velem a kérdés, hogy miért akartam ezt a változást?

Lássuk csak… Nem igazán voltam kreatív, mikor a “recklesspanda” eszembe jutott, semmi jó ötletem nem volt, de valahogy el akartam indulni. Valljuk be, annak nem sok értelme volt, ugyanis a vakmerőségnek nem igazán, a pandáknak pedig sehogy sincs köze az oldalhoz. Úgy éreztem, hogy azt már kinőttem, mást szerettem volna. Eleinte szimplán a nevem lett volna a cím, de egy kis szerencsétlenkedéssel sikeresen elvettem magamtól a lehetőséget, így hosszas gondolkodás után lett a “Stílus és élet”, ami szerintem találó lesz: az outfit posztokkal a stílusomba, néhány másik poszttal pedig az életembe nyerhettek egy kis betekintést, szóval szerintem a tartalom rendesen össze van foglalva.

Mindezek után, remélem idén is látogatjátok majd az oldalt, ja és ne felejtsétek el hozzáadni az új oldalt a könyvjelzőkhöz, a régi helyett. Hahaha. Szép hetet,
-A.

~

I hope that everyone’s New Year started well. As I mentioned in the last post, I had a few ideas for the blog in 2015, and one of them was changing it’s name. As you can see, I have done that, and also changed the address with more or less success. However, many people asked me, why I wanted this change?

Let’s see… I wasn’t really creative when “recklesspanda” came to my mind, I didn’t have great ideas, but I needed something to start the site with. Admit it, it did not make sense, because neither “reckless” nor “panda(s)” did not have anything to do with the site. I’ve outgrown this name, I wanted something else. Initially it would have been simply my name, but I successfully messed up the chance with being a bit hapless, so after thinking for a while, it became “Style and life” in french, which I believe will be very appropriate: outfit posts make you see my style, and other posts gives insight into my life, so I think it sums the content up properly.

After all, hope you’ll still be my visitor in 2015 as well, and don’t forget to add the new link to your bookmarks! Hahaha
Have a nice week,
-A

47b1fe04200233b2b86ab33d6a25e7ed
{ Illustration by Megan Hess }

Vélemény, hozzászólás?

