Wishlist

Ezt a posztot csak magyarul írom, mert nem tartom valószínűnek, hogy a külföldi olvasók ajándékot terveznének venni nekem karácsony alkalmából (:DDDD), a tartalmat pedig a képekről úgyis felismerik. Sajnos még mindig nincs saját outfit poszthoz anyagom, lakberendezős és inspirációs pedig nemrég volt, (és nemsoká lesz is, de közte kellett valami más), és most ez jutott eszembe.

Valamelyik nap megkérdezték, hogy mit szeretnék karácsonyra, és nem igazán tudtam mit mondani. (Egyrészt nem mindegy, hogy mi az amire szükséged van, és mi az amire vágysz. A kettő nyilván nem ugyanaz.) Másrészt nekem ez az ünnep nem feltétlenül az ajándékokról szól: hanem hogy hazajönnek a családtagjaim akikkel egész évben alig találkozok mert messze laknak, vagy éppen végre olyanokkal tölthetem az időt, akik ha közel is laknak, alig futunk össze, mert mindig csak rohanás van, mindenki elfoglalt. És a süti sütés és a fa díszítés is kedvenc rész, bár általában az is közös program. Azért természetesen nagyon örülök az ajándékoknak, és nyilván nem vágom neki annak akitől kaptam:DD Szóval most próbáltam megerőltetni magam, és találtam is egy-két dolgot.

1. Victoria’s Secret sminktáska

Gyengepont. A képeken látható darabok a kedvenceim, ezek a rózsaszínes-csíkosak. Bár igazából szeretettel fogadok bármit ami onnan van (testápoló, parfüm, testpermet, fürdőruha, stbstb. hahaha), akkor is, ha nem kozmetikai táska :DD De ha igen, akkor csak ezek. Bár a többi sem rossz, de azok nem az igaziak.

makeupbag

2. Apróságok

Van két pendrive-m is, mégis jellemző rám, hogy sose találom őket, szóval bármikor megeshet, hogy szükségem lesz egy harmadikra. Erre a Chanel rúzst formázó darabra véletlen találtam rá, de nagyon cuki, egy ilyet elfogadnék. (Régebben láttam egy R2D2-set is, az is nagyon cuki volt.)
Nem vagyok az a személy akinek ezernyi kulcstartó lóg a kulcscsomóján (bevallom örülök ha azt nem hagyom el:DD), egyetlen egy kulcstartót tartottam rajta, egy kis piros telefonfülkét, amit még Londonban vettem emlékbe, de sajnos nemrég eltűnt, és a kocsibejárón találták meg, összenyomva.:( Viszont teljesen odavagyok a csodás Ladurée kulcstartókért, és méltónak tartom őket, hogy esetleg átvegyék az előző helyét a kulcsomon, ha úgy alakul.:D

littlethings

3. Ajándékutalvány

Bár ilyen formában nem tűnik túl személyes ajándéknak, mégis azt veszünk belőle amit szeretnénk/amire szükségünk van, ráadásul abból is olyat ami tetszik. (Így tuti nem fogjuk kínos mosollyal az arcunkon fogadni, ha esetleg valaki pont nem a stílusunkhoz illő ruhát/kiegészítőt választotta nekünk, és nem kell lelkiismeret furdalással a szekrény mélyére pakolni.) Természetesen ha valaki nagyon jól ismer minket, akkor meg tudja állapítani, hogy mi az aminek örülnénk és mi az amit nem vennénk fel semmi pénzért, szóval (meg kell becsülni ezeket a személyeket:D) nekik nincs szükségük ajándék utalványra. Másoknak viszont néha ez az okosabb megoldás, én teljesen korrekt dolognak tartom.

giftcard

4. Kedvenc rágcsák (és innivalók)

Igazából nem is én lennék, ha nem írtam volna a felsorolásomba kajákat, na mindegy. Másfél hete még ide soroltam volna a kedvenc édességeimet is (pl. sima/mogyorós/TUC-os milka, oreo, after eight, schokobons, ferrero rocher, stb.), de Mikulás óta annyit ettem belőlük, hogy ránézni sem nagyon bírok az édes dolgokra. Így hát a lista leges-legelején nem más áll, mint a Pringles (imádat). Meg mondjuk a pizza. Nem hiszem, hogy bárki is ajándékozna pizzát karácsonykor, de így, hogy szóba jött én simán örülnék neki, imádom. :DDDD És ha már így benne vagyunk konkrétan az ételekben, akkor mondjuk sushinak is örülnék, azt se nagyon lehet itt kapni a közelben, házilag csinálni nem merek, mert azt biztos nem élném túl. :DD Végül pedig Arizona teák, a bal oldali a kedvenc.

food

Végül, talán annak örülnék még nagyon, ha lenne egy hetem, ami nem úgy telik el, hogy: koránkelés-iskolaegésznap-késődélutánérekhaza-leülöktanulni-francbakésővan-masevoltidőmsemmire-aludnikéne. De talán ez a téli szünetben megvalósul.

Most igazából ennyi jutott eszembe, úgy, hogy órák óta gondolkozok. De ha valami mégeszembe jut, kiegészítem a posztot. Nektek mi van a kívánság listátokon?
Szép hetet mindenkinek,
-A.

{Képek forrása: weheartit}

Vélemény, hozzászólás?

