Best with the bestie

My spring break started on friday, so after school I actually caught the train to the capital city and visited my best friend there. I just came home today 😦 It was a really short meeting, but I’m so happy it could even happen. I haven’t seen her since like, july… 😦 But it’s summer soon so we’ll see eachother again! On friday we went to the Sugar Shop, best place ever. It’s almost a tradition that we always visit it when i’m there!!

~

A tavaszi szünetem elkezdődött pénteken, szóval iskola után felszálltam a vonatra és célba vettem a fővárost hogy meglátogassam a legjobb barátnőmet. Ma jöttem haza. 😦 Igazán rövid találkozás volt, de örülök hogy egyáltalán össze tudtuk hozni. Már tavaly július óta nem találkoztunk… 😦 De hamarosan itt a nyár szóval megint találkozunk! Pénteken elmentünk a Sugar Shopba, ami az egyik legjobb hely. Szinte már hagyomány, hogy mindig elmegyünk oda, ha fent vagyok nála Pesten!

ImageImage

Today’s outfit:

ImageImage

Have a nice week, and Happy Easter! (:

~

Szép hetet, és Kellemes Húsvétot! (:

Vélemény, hozzászólás?

